مشخصات کاربر
 - نام کاربر : مهدی ک
- تاریخ عضویت : 1393/9/24
- تعداد نظرهای داده شده : 4
نظرها
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
تبلیغات
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
خداسایتو ازین پیج کم نکنه...وهمچنین لیوناومهدیn
یه فردباسوادوبااطلاع ودلسوزی.بابت کمکیم که درمورد پنل گوشیم کردی ممنونتم
شایدبعضیاقابلیتای نرم افزاری و...روکه زیادبدردنمیخوره به باطری وجنس بدنه ونمایشگروهندز واسپیکروضدابی و...ترجیح میدنD
بعضیاشایدکلادوست دارن جنس بی کیفیت بخرن.شماخودتوناراحت نکن
بابت نکات تنظیم دستی دوربینz3وz2که بهم اختصاصی گفتی دمت گرم
الحق که کارشناس ارشداپتییکی
هرچیم زنگ زدم باحوصله واحترام جواب دادی.مرسییییییییییییییییییییییییی
خداحفظت کنه
منم به تازگی یه زد2برام فرستادن اصلا بسته بندیش فرق میکرد!نمایشگرشم با پنلaقبلیم فرق میکرد!دوربین وباطریشم کمی متفاوت وبهتره!
ازدوبی واسم فرستادن پک انگلیسه
بی نهایت ازنظرات تخصصی واستادانه شمادوعزیز سپاسگذارم.کمترکسی تو سایتهای موبایل مثل شما پیدامیشه اینقد دلسوزانه به مردم جواب بده.خدابهتون سلامتی بده.انصافا شما دوتا باکمک هم دارین مشکل مردم روحل میکنید.خسته نباشید....................
دوستان واسه من چندروز پیش ازدوبی یه دونه زد2پک انگلیس فرستادن.گوشی قبلی خودمم زد2بود واونطورکه نظرات روخوندم پنلaبودش وکیفیت نمایشگرش عاااااالی
این گوشی جدیدم که واسم فرستادن احساس میکنم عمق رنگ مشکیش وزاویه دیدوروشنایی و...ش ازقبلیه یکم بهتره!زاویه دیدش لامصب بی نهایته!!!بااینکه خشگیرمات روشه ولی براحتی از پس نوت4هم براومد!
نکته دیگه احساس میکنم عمر باطری وکیفیت دوربین این از زد2قبلیم یکم بهتره!
وقتیم رسید دستم پاکتش توی یه نایلون عجیبی بامارک سونی بود که پلمپ شرکت روش بود!
جالب اینجاست که من قصدخرید زد3داشتم واین رو آشنامون از دوبی اشتباهی بجای زد3فرستاد واسم!
الان آگهیش کردم بفروشمش تا زد3م برسه دستم وبتونم پول زد3روبفرستم واسه اشنامون!
بنظرتون کارم درسته؟
میثم جان مثل اینکه شماهم اصفهان هستین.توروخدا راهنماییم کنید!نمیتونم از نمایشگرعجیبش دل بکنم....ازطرفی پول زد3روهم باید جورکنم!
امان از بی پولی!حیفم میاد این زد2روبفروشم!
کلی سایت دست دوم فروشی هست.همین مرجع موبایلم مثل اینکه بعضی دوستان توقسمت موبایل دست دوم اقدام به فروش زد2های باپنل بهتر کردن.
اینم یه راهه!هرچندممکنه باب میل خیلیها نباشه!
ولی حداقلش گوشی رو راحت روشن میکنید وتست پنل روانجام میدید!
امیدوارم راههای بهتری در آینده پیدابشه.