مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Mamin D
- تاریخ عضویت : 1393/10/19
- تعداد نظرهای داده شده : 5
نظرها
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
تبلیغات
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
و همچنین تشکر ویژه از لیونای عزیز بابت راهنمایی هاشون
و یه سوال مهم:
من الان بوتلودر گوشیم بستس
در واقع در منو سرویس زده بوتلودر آنلاک الو: یس
اجازه باز کردن بوتلودر ذو دارین
و همینطور ک باید موقع فلش بوتلودر بسته باشه ک بریک نشه گوشی تا اینجا درسته؟
حالا من فلش ک بزنم رام رسمی رو بعد اون طبق روال برام اپدیت های رسمی رو گوشیم میاد؟ و مشکل دیگه پیش نمیاد واسم؟
ممنونم جواب این سوالا برام مهم
الان ۴ماهه که گوشیو گرفتم یک ماه اول روی بیلد314 عالی و بینظیر بود و دو ماه اخیر روی بیلد 167 هیچ مشکلی نداشتم باتری تا دو روز با وای وای و مکالمه و این چیزا جواب میداد حالا ۲۰ روزی هست که خیلی اذیت میکنه باتریش
چندین بار ریست فکتوری کردم رام رو هم ریپیر کردم بازم نشد یک روز باتری خوبه تا ۴۸ ساعت کار میده بعد ک شارژ میکنم اینبار ۱۰ ساعت! با یه استفاده بعد چند روز دیگ دوباره ۴۸
نمیدونم چکارش کنم دیگ برنامه هامم چک کرذم ریستم کردم ریپیر هم کرذم برنامه های اضافی رو دیزیبل کردم نور کمه خلاصه هر کار بگین کردم
خودم حس میکنم از رام هستش ولی چرا یک ماه اول مشکلی نداشت
یه راهنمایی بکنید بمن اخه یعنی چی ک هر روز یجوره این گوشیای الکی هم اینجوری نیستن چیکارش کنم ممنون میشم
09359939142
Amindowlatyari993@gmail.com
با تشکر از مدیر سایت بابت زحمات فراوان و فعالسازی این کامنت
تا الان ۶ ماه بود کووووووچکترین مشکلی نداشتم با گوشیم از هر نظر بی نظیره نمیدونم چش شده ضربه سنگینی هم نخورده نمیدونم چشه چیکارش کنم