مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Sina P
- تاریخ عضویت : 1393/10/20
- تعداد نظرهای داده شده : 7
نظرها
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
یکی میگه آپدیت نکن..
یکی میگه وصل کن لپ تاپ، خودشم راهنمایی کرده خیلی خوبه..
یکی میگه ایهاالناس آپدیت کامپیوتری خوب نیست..
یکی میگه هنوز باگ داره..
یکی میگه برو خودت دانلود کن دستی نصب کن..
یکی دیگه اصن هیچی نمیگه فقط نگاه میکنه!!!
لطفن... لطفن... و باااااازم لطفن! خیرخواهانه راهنمایی کنید دوستان.
و یه سوال؛ قبل از آپدیت باید از همه چی بکآپ بگیریم یا احتیاجی به این کار نیست؟
من پیشنهاد میکنم تو جایی که هیچ رطوبتی نیست(فضای باز) یکم بهش حرارت غیرمستقیم بده.
تاکید میکنم رفیق، حرارت غــــــــــــــــــــیر مستقیم.
چون اگه بهش مستقیم حرارت بدی لنزت به فنا میره
اگه اشتباه نکنم سونی اندروید 5 رو برای Z2 ریلیز کرده چون این پیغام دیشب برای من اومد:
Xperia system update
New system update available
Sony Mobile Communications
اما نوشته آپدیت فقط از طریق کامپیوتر امکان پذیره.
هرکی این پیغام رو دیده اطلاع بده و بگه آیا این پیغام دقیقن همون پیغام آپدیت اندروید هست یا خیر؟!
داداش از اونجایی که منم برا سرمایم زحمت کشیدم برا همینم خیلی تحقیق کردم واسه یه گوشی خوب.
باورت نمیشه اونقدر سایتای مختلف گوشی رو (چه داخلی چه خارجی) گشتم که دیگه مشخصات تک تک گوشیای توی رنج هزینه ای که میخوام بکنمو از حفظ بودم.
در نهایت تصمیمم نهایی شد و رفتم واسه خرید.
وقتی این گوشی رو از نزدیک دیدم روانیم کرد.
واقعن نسبت به قیمتش به معنای واقعی عاااااااالیه.
الان تقریبن 2 هفته ست که Z2 خریدم و هیچکدوم از این مشکلاتی رو که گفتی ندیدم هیچ، روز به روز هم داره بیشتر ازش خوشم میاد و بیشتر ازش سر در میارم.
خلاصه سرتو درد نمیارم، نه نمایندگی سونی دارم که بخوام تبلیغ کنم نه هیچ ارتباطی باهاش ، فقط در جایگاه یکی که داره از این گوشی اسسسسستفاده میکنه بهت میگم پشیمون نمیشی از خریدش. وااااااااااااقعن تو این قیمت هنوز رو دستش گوشی نیومده. حتی به جرأت میتونم بگم بیشتر از چیزی که قیمت خورده می ارزه.
امیدوارم تونسته باشم کمکی کرده باشم. موفق باشی
لطفن هرکی میدونه آیکون های Z2 چجوری کوچیک میشه راهنماییم کنه... :((((
بخدا دیگه کلمه به کلمه تنظیماتشو حفظ شدم بسکه باهاش ور رفتم. -_-
من همین امروز با کلی تحقیق رفتم این گوشی رو خریدم.
فقط میتونم بگم نسبت به قیمتش بی نظیره و یکی از غولهای صنعت گوشیه.
اما یه موردش داره بدجور عصبیم میکنه.
چطور میتونم اندازه آیکون هاش رو کوچیک کنم؟؟؟
لطفن هرکی میدونه راهنمایی کنه. پیشاپیش ممنون