مشخصات کاربر
 - نام کاربر : آیلین ف
- تاریخ عضویت : 1393/10/22
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
من خودم قبلا مقایسه بین نوت 3 نئو و z2 رو انجام دادم
اما خیلی زود به این نتیجه رسیدم که از هر نظر z2 بهتره...
نوت نئو رم 2 گیگ اما زد 2 ،3 گیگ هست که برای اجرای چند برنامه همزمان خیلی بهتر جواب میده
از نظر بدنه زد 2 قاب آلمینیومی و جلو و پشت قاب شیشه ای داره که طراحی مدرنی محسوب میشه و توی دست خیلی زیبا تر از نوت 3 نئو به نظر میاد
قابلیت ضد آب بودن سونی هم که یک امتیاز بزرگ محسوب میشه به نظر من
کیفیت دوربین سونی هم خیلی بالاتر از نئو هست
تنها ایراد سونی شاید همین غیر قابل تعویض بودن باتری باشه که من تو نظرا هر چی خوندم کسی ناراضی از باتری نبود و گوشی هنگی نداشته که بخواد با جابه جا کردن باتری روشن خاموش شه که اینم یه مزیت به حساب میاد از طرفی...چون من اکثرا شنیدم از موبایل فروش ها که روی گوشی هایی که قابلیت تعویض باتری دارن امکانش هست که قبل از ورودشون به بازار عده ای سود جو باتری اصل رو با تقلبی عوض کنن و به راحتی قاب پشتی رو سر جاش بذارن اما فکر نکنم کسی بتونه به باطری اصل سونی دست ببره چون ریسکش بالاست و ممکن هست که قابلیت ضد آب بودنش رو از دست بده و مشخص بشه که قاب پشتی برداشته شده که اگه گارانتی داشته باشه این مسئله هم حل میشه...
به نظر من انتخاب بهتر سونی z2 هست خودمم تا یک ماه دیگه میخرمش.
یه سوال داشتم از کسایی که Z2 دارن
من یه فیلم از آنباکسینگ دیدم دو تا هندزفری داشت مال شما هم همینطور بود؟
و اینکه به نظرتون تا 2 ماه دیگه چه قدر افت قیمت پیدا میکنه؟