تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
کلأ اگه از کارکرد گوشی راضی بودی حداقل ریسک اپدیتای امنیتی رو نخر واسه خودت بذار یهو یه اپدیت سیستمی که اومد اونو بزن ، امنیتیا خیلی سرطانن نگاه به حجم کمشون نکنید ۱۰۰ مگ و ۱۵۰ مگ ، سری که درد نمیکنه رو دستمال نبندید
بعد اینکه یه گوشی رو به صفحه ۴ ک مجهز کنن یا ۵جی یا ریفرش هرتز بالا زمانی هنر کرده سازنده که به نقاط کاربردی دیگه لطمه نزنه وگرنه واسه خیلیها اولویت شارژدهی یه گوشیه که خاطرشون تخت باشه از اینکه به شارژ دسترسی نداشته باشن تا ساعتها ، از شارژ پایین نمیشه حمایت کرد داداشم کسی این اجبار رو به ما تحمیل نکرده تحت هر شرایط دنبال توجیه باشیم لزومی هم نیست خودخواسته قبول وظیفه کنیم ، الان نرم بازار بالای ۱۴ ساعته دیگه ، باطریا که فرقی ندارن باهم همشون اگه ۴هزارن ظرفیتشون مساویه اون گوشیه که عملکردش بهینه باشه یا نه تو شارژدهیش اثر میذاره
بچه ها میگن ما امنیتیا رو زدیم ولی مشکل نداشته شارژدهی ممکنه ۱۲ ساعت هم باشه که عالیه ولی اونا رو نزنی تا ۲ ساعت بیشتر هم شارژ میده ، من رو گوشی دیگه با همین مختصات تجربه شو دارم و دنبال فرصتم اونم برگردونم به همون قبل امنیتیا
اسم دگزومارک اومد یادم افتاد چند ماه پیش مطلبی خووندم که اکسپریا۱مارک۲ به دگزومارک رفت ولی دیگه خبر خروجشو ندیدم بعد چند ماه
باطری ۵تی حدود ۷درصد از این گوشی ضعیفتره ، آیا شارژدهیش هم ۷درصد فرق داره؟ مثلا اگه این ۱۳ ساعت کار میده اون ۱۲ ساعت کار میده؟ که میشه همون حدود ۷د صد کمتر؟