تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
اگه مشکل برطرف نشد یا میتونه از کابلت باشه که از کابل خود گوشی استفاده کن و مطمئن شو که سالمه چون کابل انتقال فایل ۴لاین سیم داره ولی کابلای شارژ ۲ لاینی یا همون ۲سیم هستن
عجله کن در کل میاد برات بموقعش
فکر میکنم بهتره بیشتر به خواست و نظر خودمون احترام بذاریم تا صرف اطاعت پذیری محض از تولید کننده ها
موفق باشی
نوروزت مبارک
بحث ما بر سر خرید گوشیهاشه که بازار رو از دست داده بخاطر رویگردانی خریدلران گوشی از این برند حتی تو خود ژاپن
دوم اینکه گفتی سونی اعلام کرده من برای طرفدارای حرفه ایم گوشی تولید میکنم که نمیشه اصلا نمیشه این حرف رو باور کرد چون خیلی مضحکه اگه سونی همچین ادعایی هم کرده باشه سوال من از شما اینه بقیه برندها فکر میکنید گوشی هاشون رو یرای چه کسانی تولید میکنن؟ کسانی که از اون برندها خوششون نمیاد و جزو طرفداران یا مشتریهای اون برندها نیستن؟ البته این ادعا فقط به همین جهت مضحک نیست چرا که دلیل دومش اینه که اگه شما جزو طرفداران حرفه ای گوشیای سونی باشی چطور میتونی از تولیداتش بهره مند بشی در صورتیکه دیگه در بازار این منطقه نیست؟ با گردوندن لقمه دور سر؟ عدم پشتیبانی منطقه ای رو میخوای چیکار کنی اگه برای گوشیت مشکلی پیش بیاد؟ مثکه معنی ترک بازار های مختلف از طرف سونی رو متوجه نیستید چه معنایی داره دوست عزیز ، هر چند که کاربر و طرفدار حرفه ای سونی باشید.
ولی اتفاقأ در معدود بازارهایی که هنوز هست مثل بقیه برندها درصدد فروش گوشیهای خودشه و چه حرفه ای!! و چه غیر حرفه ای!! کافیه دست در حیب مبارک بکنه و حاضر به پرداخت قیمت اون گوشی بشه و تمام ، به نظرم هیچ منطقی برای این حرفاتون وجود نداره
یه مورد دیگه هم جهت اطلاع بگم هر چند ممکنه مطلع بوده باشی خودت هم ، هر وقت دستگاهت ریست فاکتوری بشه تمام برنامه هایی که از اول درگوشی وحود داشتن دوباره همه با ریست فاکتوری بر میگردن به گوشی مثل روز اولش
تنظیمات ،،، ویژگیهای خاص ،،، چراغ ال ایی دی ،، اونجا گزینه ش رو روشن بذارید ، زمانش رو هم آغاز اگه ۷ هست زمان پایانش رو بذارید ۶:۵۹