مشخصات کاربر
 - نام کاربر : moinjon j
- تاریخ عضویت : 1393/11/29
- تعداد نظرهای داده شده : 8
نظرها
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
داداشم از دوستش که ترکیه هستش سوال کرد در مورد همین تاریخ بعد از اکتیو شدن
رفته سوال کرده اپل استور خود نمایندگیش دیگه میشه گفتن به هیچ عنوان گوشی تاریخ بعد از اکتیو شدن واسه همون روز یا روز قبلش باید باشه -اون اختلاف 1 روزم واسه روزهای میلادیه که 30 روز هست یا نه!!!!!!!این دیگه نمایندگی گفته هیچ بحثی هم نداره
سوال من اینجاست:
ایا گوشی بدون iccid از شرکت انلاک شده هستش
ایا تاریخ اکتیو شدن با تاریخ بعد از اکتیو شدن نخونه بازم مشکلی نیست؟باتشکر
2روزه گوشی رو خریدم قسمت پایین گوشه سمت راست صفحه نمایش با کمی فشار کمی حالت لقی داره مال چی میتونه باشه؟طبیعیه؟ایا واسه تعویض اقدام کنم؟
باتشکر
ET/A سفارش کجاست؟باتشکر
ایا رنگ گلد که پشت گوشی نوار سفید رنگ هست -اون نوار سفید بمرور زمان کدر یا یر اثر تماس دست تغییر رنگ نخواد داد؟باتشکر
قبل از خرید چک کردم تو سایت اکتیو نشده بود بعد از اکتیو کردم دوباره چک کردم
تاریخ اتمام گارانتیش 1سال و 1 هفتس ایا مشکلی داره؟ اون های که باز شدن تاریخ گارانتیشون قبل از تاریخ خرید میزنه نه بعدش!!! راهنمای؟؟؟؟ باتشکر
امروز 1مرداد ایفون 6 خرید کردم تاریخ پایان گارانتی میزنه Date: June 30, 2016
مگه میشه؟مگه داریم؟بعد پارت نامبرشم zd هستش سفارش کجاست؟باتشکر از دوستانی سوال هامو جواب بدن
اول اینکه تشکر بابت فعال بودنتون و پاسخ دادن صحیح
سوال داشتم ممنون
1.گوشی های که ICCID دارن شرکت های معتبر پلمپ گوشی رو باز میکنن انلاک میکنن؟یا داخل ایرانم اینکارو میکنن؟
2.اون گوشی های که لاک هستن /شرکت تحت قرار داد باید جعبه گوشی رو هم عوض کنه با کد ICCID بزنه یا فقط برچسب رو جعبه اصلی میزنه؟
3.چه نمونه ی سیم کارت داخلشون هست و چه نمونه ای فقط سوزن؟
با تشکر از شما