مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Iman G
- تاریخ عضویت : 1393/12/4
- تعداد نظرهای داده شده : 3
نظرها
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
دوستان جواب ندادن گوشیشون موقع شارژ داغ میشه یا نه؟؟؟؟؟لطفا جواب بدین ک گرم میشه گرماش چقدره ممنون میشم.بعد ازکجا بدونم بیلد گوشیم کجاش نوشته ؟؟؟ممنون میشم
لطفا دوستانی ک این گوشیو دارن مخصوصامدل ال04.میشه یه لطفی کنن بگم گوشیشون وقتی به شارژ میزنن دمای گوشی به چند درجه میرسه؟؟؟؟وایا وقتی گوشیشون به شارژمیزنن خیلی گرم میشه؟دمای گوشی من وقتی به شارژمیزنم به62درجه سانتیگراد میرسه.البته من از ماکروتل سوال کردم گفت گرمی گوشی ک پوست صورت بتونه تحمل کنه موردی نداره.مرسی ممنونم اگه جواب بدین.یا علی
دوستان عزیز باید بگم اون صدای که ازپشت گوشی میشنوین چیز هادی نیست.منم اول فکرمیکردم چیزی توش شکسته ولی وقتی از متخصصش پرسیدم تو ماکروتل گفت این یه صفحه است پشت لنز دوربین ک مانع ضربه شدید میشه وباعث میشه گردو غبارداخلش نره.الان نزدیک 3ماه ک گوشیرو دارم ازش راضیم همه جوره .از لحاظ باتریم هم خوبه من با کار با نت زیاد راحت یه روزو نصفی جواب گرفتم.البته بازی هم بهش اضافه کنین.البته بگم محافظ صفحه نمایشم هم روشن بود نور صفحه هم وسط.دوستانی ک قصد خرید این گوشیو دارن با این قیمت شک نکن.کارشناس ماکروتل میگفت تنها فرقی ک بین گوشی اصل و تقلبیش هست اینه ک گوشی تقلبی باهندزفری صدای کمی داره.من تنها ضعف گوشیو صفحه پشتش میدونم ک جای اثرانگشت روش میمونه.که اونم باگذاشتن گوریلاگلاس به حداقل رسید.البته اینم بگم موقع استفاده از مکالمه تصویری یکم داغ میکنه ک اونم از ماکروتل پرسیدم گفت گرمای گوشی اگه پوست صورت بتونه تحملش کنه مشکلی نداره.بیشترین دمای موقع بازی و دانلودو مکالمه تصویری و....به52درجه سانتی گراد میرسه.ولی درکل باهمه تفاصیر و مقایسه نسبت به گوشی های هم رنج خودش عالیه و به جرات میگم تو عمل از خیلی هاشون سرتره.