مشخصات کاربر
 - نام کاربر : shoresh R
- تاریخ عضویت : 1393/12/10
- تعداد نظرهای داده شده : 11
نظرها
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
اما بنظر من 4 هستهای اسنپ دراگون مشکل خاصی نداره وخیلی خوب داره کار میکنه.
ضمنا اون شهره نیست عزیزم شورشه.
کدوم سری رو داری؟
برای 910G من هنوز آپدیت نیومده.
منم بین نوت 4 وال جی جی3 دوسیمکارت و ام8ای مونده بودم چی بخرم، سرانجام پس از ماهها پرس وجو و مقایسه نوت 4 سری G گرفتم.
هرچند یه سری نقاط ضعف ومشکلات داره،-البته هیچ گوشیای بی عیب ونقص نیست-خیلی ازش راضیام.
عالیه، دوربین عالی. قلم فارسی نویس قوی و...
یه کم دیگه پرس و جو کن و ازشون لذت ببر. هر کدومو خریدی مبارکت باشه
من سری G دارم. بله 4 هستهایه. داغ کردنش زیاد ازار دهنده نیست. خیلی عادیه.
باطریش 24 ساعت نگه میداره البته همیشه وای فای روشنه و زیاد با اینترنت کار میکنم.
صفحه کلید فارسی وهر زبان دیگری رو داره. البته باید دانلودش کنی تو خود قسمت زبان.
قلمش هم خیلی عالی از زبان فارسی پشتیبانی میکنه و نوشتارتو به متن تایپی تبدیل میکنه.
فقط یه مشکل داره، بندرت بعضی وقتا دوربینش باز نمیشه ویه صفحه مشکی میاد، البته عکس وفیلمبرداریش حرف نداره.
امیدوارم که سودمند باشه.
با هر هدفی که نوشتی فقط مورد هشتم مورد تأئید اینجانب میباشد.
در سایر موارد مشکلی ندیدم غیر از دوربینش که بعضی وقتا باز نمیشه.
این گوشی منم بعضی وقتا که با شبکه های اجتماعی و... کار میکنم یه دفه میخوام برم دوربین رو باز کنم دوربین باز نمیشه فقط یه صفحه مشکی نشون میده.
دوستان لطفا راهنمایی کنید وبگید مشکل چیه؟ چحوری درست میشه؟
با تشکر
این ادرس هایی رو که دادی نوشته فعلا اپدیت نوت 4 نمیاد.
Update now گوشیمم گه زدم میگه دارای اخرین ورژنه.
پس این اپدیته چجوریاس.باتشکر
من سری G رو دارم خیلی باهاش کار میکنم گرم کردنش اصلا به چشم نمیاد.
ولی هر روز یه بار میزنم به شارژ، البته 24 ساعته وای فای روشنه و زیاد با اینترنت کار میکتم.
ولی ظاهرا مدل های اگزینوس زیاد داغ میکنه. البته دوستان دارای این مدل میتونن بهتر نظر بدن.
با هشت هسته ایه نوت4 کار نکردم اما اس4 چهارهسته ای خیلی بهتر از8هسته ای جواب داد، من از بازاری خرید کردم که همه مدلها رو داشتن و پس از پرس وجوهای فراوان در اینترنت ونظر دوستان وتعمیرکاران موبایل با خیال راحت مدل G رو گرفتم واز انتخابم خیلی راضیم.
ضمنا این مدل نسبت به C هفتاد تومن گرون تر بود.
ی کم پرس و جو کن خودت، بخر و ازش لذت ببر.
مبارکت باشه
محمدرضاجان من 4 روزه 910G گرفتم،البته رنگ مشکیش. رنگ سفیدشم خیلی خوشکله.
فعلا زیاد باهاش کار نکردم . زبان فارسیشو واسه صفحه کلیدش فعال کردم .مدادشم خیلی عالی فارسی را ساپورت میکنه،اما منوش فارسی نیست بایست فارسیش کنی که من تا حالا اینکارو نکردم.
چهار هسته ایه،اصلا داغ نمیکنه. سرعت عالی. عکس وفیلمبرداریش حرف نداره.