مشخصات کاربر
 - نام کاربر : احسان م
- تاریخ عضویت : 1393/12/14
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
جناب A.T T واقعا ممنونم از حُسن نیت شما و این که اینقدر با حوصله پاسخ کاربران دیگر را می دهید .
من خودم به شخصه با خوندن تمامی مطالبی که فرموده بودین به جمع بندی کلی برای خرید گوشیم رسیدم .
اما جناب A.T T سوال داشتم از خدمتتون و اون این که من مد نظرم خرید آیفون 6 ، 64 گیگ هست ؛ واقعیتش به خاطر اینکه اطمینانی که به مغازه های داخل بازار ندارم و این که قبلا چندید خرید موفق و خوب از دیجی کالا داشتم در نظر دارم دوباره از دیجی کالا خرید کنم اما موجودی حال حاضر دیجی کالا آیفون های iccid دار با گارانتی وقایع گستر می باشد ، خب با توجه به فرمایشات شما و همینطور جست و جو های خودم تنها تفاوت بین آیفون های sim free و تحت اپراتور T- Mobile در بودن سوزن در بسته sim free می باشد ، اما با توجه به مشکلی که شما فرمودین در تولیدات ابتدایی 6-64 گیگ و 6+،128 گیگ به نام tlc و mlc وجود داشت و اینکه چون تاریخ تولید گوشی مشخص نیست آیا در حال حاضر خرید از دیجی کالا مناسب هست ؟ ؛ یا بهتر است صبر کنم و بدون iccid بخرم که اطمینان بیشتری داشته باشم یا اینکه از فروشگاه های داخل بازار خرید کنم ؟؟ ( در صورت امکان چند تایی از فروشگاه های معتبر رو معرفی کنید )
همینطور اگر با iccid خرید کنم ، حتما تاکید بر تحت اپراتور T-Mobile بودن رو بکنم یا چون 3 اپراتور دیگر به صورت آنلاک وارد شده اند مشکلی نیست ؟؟ امکان این وجود ندارد که گوشی که تحت نظر یکی از 3 اپراتور دیگر باشد بعد آپدیت های جدید به مشکل بخورد ؟؟
میدونم واقعا باعث اذیتت شما و سایر دوستان هست که جواب بنده رو بدهید ولی پیشاپیش صمیمانه از پاسخ گویی همه عزیزان تشکر و قدر دانی میکنم ...
موفق و پیروز باشید
جناب A.T T واقعا ممنونم از حُسن نیت شما و این که اینقدر با حوصله پاسخ کاربران دیگر را می دهید .
من خودم به شخصه با خوندن تمامی مطالبی که فرموده بودین به جمع بندی کلی برای خرید گوشیم رسیدم .
اما جناب A.T T سوال داشتم از خدمتتون و اون این که من مد نظرم خرید آیفون 6 ، 64 گیگ هست ؛ واقعیتش به خاطر اینکه اطمینانی که به مغازه های داخل بازار ندارم و این که قبلا چندید خرید موفق و خوب از دیجی کالا داشتم در نظر دارم دوباره از دیجی کالا خرید کنم اما موجودی حال حاضر دیجی کالا آیفون های iccid دار با گارانتی وقایع گستر می باشد ، خب با توجه به فرمایشات شما و همینطور جست و جو های خودم تنها تفاوت بین آیفون های sim free و تحت اپراتور T- Mobile در بودن سوزن در بسته sim free می باشد ، اما با توجه به مشکلی که شما فرمودین در تولیدات ابتدایی 6-64 گیگ و 6+،128 گیگ به نام tlc و mlc وجود داشت و اینکه چون تاریخ تولید گوشی مشخص نیست آیا در حال حاضر خرید از دیجی کالا مناسب هست ؟ ؛ یا بهتر است صبر کنم و بدون iccid بخرم که اطمینان بیشتری داشته باشم یا اینکه از فروشگاه های داخل بازار خرید کنم ؟؟ ( در صورت امکان چند تایی از فروشگاه های معتبر رو معرفی کنید )
همینطور اگر با iccid خرید کنم ، حتما تاکید بر تحت اپراتور T-Mobile بودن رو بکنم یا چون 3 اپراتور دیگر به صورت آنلاک وارد شده اند مشکلی نیست ؟؟ امکان این وجود ندارد که گوشی که تحت نظر یکی از 3 اپراتور دیگر باشد بعد آپدیت های جدید به مشکل بخورد ؟؟
میدونم واقعا باعث اذیتت شما و سایر دوستان هست که جواب بنده رو بدهید ولی پیشاپیش صمیمانه از پاسخ گویی همه عزیزان تشکر و قدر دانی میکنم ...
موفق و پیروز باشید