مشخصات کاربر
 - نام کاربر : maryam m
- تاریخ عضویت : 1393/12/18
- تعداد نظرهای داده شده : 7
نظرها
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
اي او اس گوشي من هنوز ٨.٢ هستش به نظرتون اپديت كنم به ٨.٣ ؟؟؟
بعدش اينكه ميگن مصرف باطري تو اپديت جديد زياد شده راسته؟؟
يه سوال ديگه دارم تو ٨.٣ باگهايي از جمله سكرول كردن هنگام وب گردي با سافاري و مشكل تماس كه يه مكث چند ثانيه اي هنگام جواب دادن تلفن اينا حل شده يا نه
ممنون ميشم راهنمايي كنيد
ميخوام اموزش ارسال كردن موزيك رو از طريق واتس اپ براتون بزارم
همينطور ميدونيد همچين گزينه اي تو برنامه ي واتس نيس و فقط موزيكايي رو كه دانلود كرديد رو ميتونيد بفرستيداما الان ميخوام موزيكايي رو كه از طريق ايتونز رو گوشي ميريزيدو اموزش بدم
منم خيلي وقت بود دنبالش بودم و بالاخره پيداش كردم گفتم بزارم اينجا شايد به دردتون خورد
ابتدا از اپ استور برنامه ي filehub رو دانلود كنيد و نصب كنيد سپس روي + كه پايين برنامست كليك كنيد و بعد گزينه ي from ipod library رو انتخاب و موزيك مورد نظر رو اضافه كنيد بعد از اينكه مزيك رو به برنامه اضافه كرديد انگشتتون رو روي مزيك نگه داريد تا يك ليست جديد باز بشه بعد گزينه ي open in رو از اين ليست انتخاب كنيد و واتس اپ رو انتخاب كنيد و موزيك رو شير كنيد و تمام
راستي لايك فراموش نشه :دي
دوستان کسی راهی بلده برای انتقال موزیک از طریق واتس اپ؟؟؟؟
هرچی میگردم نیس همچین گزینه ای
البته نمیخوام گوشیمو جیلبریک کنم
البته نمیدونم چی اس ام اس میزنه فقط اطلاعیه ی هزینش واسه من میاد و هر بارم 150 تومن از شارژم کم میکنه
قسمت imassage تیکشو اف کردم
ولی باز بعضی اوقات میگه هزینه ی اس ام اس 150 تومان
کسی میدونه مشکل از کجاس؟؟
خواهشا کمک کنید چون بد جور رو مخمه
دوستان من میخوام از سایت دیجی کالا خرید کنم و چون گوشیایی که دیجی کالا واسه فروش میزارن گارانتی وقایع گستر فارس هستن میخوام بدونم که این گارانتی پلمپ گوشی رو باز کرده و تستش کزده و روش برچسب زده یا اینکه خیر رو خود پلمپ اصلی شرکت اپل (نایلون نازک) گارانتیشو چسبونده؟دوستانی که تجربه ی خرید از دیجی کالا رو داشتن خواهشا زود کمک کنن چون میخوام خریدمو انجام بدم
پیشاپیش ممنون