مشخصات کاربر
 - نام کاربر : ماریا ن
- تاریخ عضویت : 1393/12/20
- تعداد نظرهای داده شده : 3
نظرها
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
الان یه سوال دیگه هم دارم، به نظرتون ممکنه گوشیم رفرش باشه؟ مثلا یکی ار دکمه ها مشکل دار بوده و خود اپل تعمیر کرده باشه و این تفاوت در دکمه ها به این دلیل باشه؟ آخه شنیدم که یک سری از گوشی هایی که مشکل دارند را اپل تعمیر میکنه و به عنوان گوشی رفرش و با جعبه ی متفاوت به بازار میفرسته ولی ممکنه در بازار ایران جعبه گوشی را عوض کنند.
در یکی از سایت ها خوندم که سریال نامبرهایی که یا C39 شروع میشوند رفرش هستند البته در حد یک نظر بود که یه شخصی نوشته بود و از صحت آن مطمئن نیستم اما خیلی نگران شدم چون سریال نامبر من با C39 شروع شده. در این مورد اطلاعی دارید؟ لطف میکنید اگه راهنماییم کنید.
اگه ممکنه دوستان هم به دکمه های تنظیم صدای گوشیشون یه دقت کنن ببینن که تفاوتی میبینن یا نه و اینجا توضیح بدن. شاید طبیعی باشه و من از نگراتی دربیام.ممنون میشم.
اگه ممکنه شماها هم یه نگاه به گوشیتون بکنید و ببینید که اینطوری هست یا نه.واقعا ممنون میشم اگه جواب بدین.جناب ATT منتظر پاسخ شما هم هستم.
مهلت تعویض دیجی کالا 7 روزه و من 5 روز دیگه فرصت دارم.ممنون میشم اگه دوستان زودتر جواب بدن.
و یه سوال دیگه اینکه آیا دیجی کالا گوشی رو یه خاطر این موضوع عوض میکنه یا نه.
توروخدا راهنماییم کنید.