مشخصات کاربر
 - نام کاربر : یاسان ر
- تاریخ عضویت : 1393/12/21
- تعداد نظرهای داده شده : 6
نظرها
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
یکی از دوستان همش میاد و در جواب دوستان میگه که اگه میخواید تا روش درست عکس گرفتن با دوربین در حالت دستی رو میخواید بدونید بهم بگید تا بنویسم ، به نظرتون این طرز رفتار درسته ؟خوبه اگه کسی چیزی میدونه که میتونه کمکی کنه بیاد و بنویسه نه اینکه بگم بگم بکنه
شما خودت شارژش چقد طول میکشه خالی بشه ؟
من امروز با دو ساعت وای فای و دو ساعت فیلم برداری والبته روشن بودن از صبح تا شب شارژش به 4% درصد رسید .
دیروز که گوشی رو خریدم تو دفترچه راهنما نوشته بود نیم ساعت قبل از روشن شدن اولیه بزنم تو شارژ ولی متاسفانه برادرم فوری روشنش کرد و اون موقع شارژش رو 75% بود و یکی دو ساعتی روشن بود و بعدش گذاشتم تو شارژ بمونه چند ساعت ، ولی حالا از 100 به 75% رو فکر کنم زودتر از حد معمول خالی میشه ولی از 75% به پایین نگهداری شارژش خوبه
دوستان راهنمایی کنید چکار کنم ؟
اون دکمه قرمزه رو فشار بدم ریست فکتوری کامل بشه ؟
کسی راهی سراغ داره که گوشی بره مثل همون لحظه قبل روشن شدن تا دوباره بزنمش تو شارژ اولیه ؟
چکار کنم شارژش اینقد زود تموم نشه ؟
تو دو ساعت 25% از شارزش تموم میشه ؟ با یک ساعت وای فای کار کردن و تو منوها گشتن و تنظیمات و
آیا عادیه ؟ یکی از دوستان که در زمینه باطری اطلاعات مقید و خوبی داره راهنمایی کنه لطفا
دوستان
دیروز خریدمش- یه مشکلی باهاش دارم اون هم اینه که شارژش همون اولاش یک درصد یک درصد کم میشه تا نزدیک 60 درصد و اونجا دیگه کم کم ،کم میشه
میگن یه برنامه هایی فعال هست که شارج رو میبره کجان ؟ روش غیرفعال کردنش رو بگید لطفا؟
شارژ نهایتاش تا یک روز میبره