مشخصات کاربر
 - نام کاربر : mahdi o
- تاریخ عضویت : 1394/2/1
- تعداد نظرهای داده شده : 7
نظرها
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
آخه اگه برنامه یا مشکل نرم افزاری باشه چرا وقتی گوشی خاموشه این اتفاق می افته و زمانی که شبا روشن میذارم گوشی رو و خاموش نمیکنم شارژ خالی نمیشه ؟
قفل کردن رو فکر کنم با حذف همون برنامه fear get maneger درست شده . تا الان که قفل نشده
بازم ممنونم
من not4 c درام ساخت ویتنام . 3هفته ای میشه گرفتم
شبا گوشی رو خاموش میکنم موقع خواب . یه بار 79 در صد شارژ داشت موقع خاموش کردن بار دومم که دیشب بود 85 درصد صبح پا شدم هر کاری کردم روشن نشد زد شارژ دیدم درصد شارژش صفره و باتری خالی کرده .این اتفاق دو بار تا حالا اتفاق افتاده
علتش چی می تونه باشه ؟ گوشی ایراد داره؟
چند بارم که تماس ورودی داشتم صفحه لمسی قفل میکنه و نمیشه جواب داد . آندرویدش 5 هست
ممنون میشک کسی جواب بده
وقتی قفل میکنه و طرف قطع میکنه بعد چند بار زنگ خوردن میرم توش مینویسه فیر گیت منیجر متوقف شده
این مشکل علتش چی می تونه باشه ؟
ممنون میشم جواب بدین
من not4 c درام ساخت ویتنام . دو هفته ای میشه گرفتم
دیشب گه خاموشش کردم موقع خواب 79 در صد شارژ داشت صبح پا شدم هر کاری کردم روشن نشد زد شارژ دیدم درصد شارژش صفره و باتری خالی کرده .
کسی میدونه علتش میتونه چی باشه ؟ گوشی ایراد داره؟
چند بارم که تماس ورودی داشتم صفحه لمسی قفل میکنه و نمیشه جواب داد . آندرویدش 5 هست
ممنون میشک کسی جواب بده
کسی مسخواد بگیره شک نکنه عالیه
من رفتم نوت 4 مدل SMN-910C بگیرم گفتم MADE in korea by samsung با گارانتی اینترنشنال می خوام . فروشنده گفت هر چی گوشی کره هست تو بازار تقلبیه اصلش ویتام هست. به شک انداخت برگشتم نظر اساتید رو بپرسم . نظر اساتید چیه؟ درست میگه یا چون خودش ویتنام داشت اینجوری گفته؟
من امروز برای خرید این گوشی مدل SMN 910C رفتم و گفتم که گوشی حتماً MADE IN KOREA BY SAMSUNG با گارانتی اینترنشنال باشه . یکی از فروشنده ها گفت ساخت کره تو بازار همشون تقلبیه . اصل یا ساخت ویتنام هست یا چین . به شک انداخت برگشتم نظر اساتید رو بپرسم . آیا گفته ی فروشنده درسته؟