مشخصات کاربر
 - نام کاربر : soroosh a
- تاریخ عضویت : 1394/2/2
- تعداد نظرهای داده شده : 4
نظرها
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
برای منم همون 14 تیر اپدیت اومد ...شما اپدیت کردی؟ مشکلی پیش نمیاد؟
داغ نمیکنه؟ باتریش زودتر خالی نمیشه؟
من حدود یه هفته ای میشه که نون 4 مدل c رو خریدم .رامش مال تهرانه و هنوز .
من وقتی گوشیمو میزارم زیر شارز بدون اینکه گزینه فست شارزینگ فعال باشه فقط حدود یکو نیم ساعت طول میکشه تا باطریش کامل شه...با این حال وقتی فست شارزینگ رو فعال می کنم فرق طیادی با حالت معمولی نداره...شاید یه ربع نیم ساعت...می خواستنم بدونم این یه مشکله یا کلا همینجوریه...؟؟؟؟
و اینکه رم گوشیم همیشه حدود 2 گیگش اشغاله..با اینکه همیشه برنامه های باز رو می بندم ولی تغییری نمیکنه ....خواهش می کنم هر کی میدونه راهنماییم کنه ...ممنون
من قصد دارم مدل c رو بخرم ولی از این بابت که میگن مدل های 8 هسته ای داغ میکنه مترسم...واقعن این که میگن خیلی داغ میکنه درسته؟
یعنی انقدر داغ میکنه که قابل تحمل نیس ؟
دلیل این اختلاف قیمتی که بین مدلcوfهس چیه ؟یعنی f بهتره ؟
خواهش میکنم کسایی که میدونن راهنمایی کنن
ممنون
یعنی داغ شدنش خیلی زیاده و قابل تحمل نیس؟؟
علت گرون بودن مدل f نسبت به c چیه؟
شرمنده تعداد کامنت ها خیلی زیاد بود و فرصت نداشتم تا بگردم و جوابمو پیدا کنم...
خواهشن اونایی که مدل c رو دارن جواب منو بدن
خیلی ممنون