مشخصات کاربر
 - نام کاربر : محمد ج
- تاریخ عضویت : 1394/2/22
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
بنده ۲ ماهه که پوکو دارم و تجربیاتم رو ارائه میدم خدمتتون
نوت ۸ پرو داشتم که ترغیب به خرید پوکو کردم و اون رو خریدم
الان هر دورو با هم دارم
نوت ۸ و پوکو ۶۴ گیگ
متریال گوشی قابله قبوله،دورش آلومینیومیه،زیبا و با کیفیته و خوش دسته
صفحه ی نمایش فوقالعاده با کیفیت و پر رنگ و لعابی داره داره،۱۲۰ هرتز عالی و روانه
تاچش بسیار حساس و عالیه
صدای اسپیکر ها بسیار عالیه،تو فضای باز جوابه،دوربین پشت و جلو عالیه و نیاز رو کاملا برآورده میکنه
مخصوصا فیلم برداری خوبی داره و لرزش گیر هم بدک نیست،4k هم عالیه
حسگر اثر انگشت خوبه،تقریبا سریعه ،نه به سرعت نوت ۸ پرو،به جاش عادت میکنید
ولی اصل مطلب که یه ذره خنگه و باگ داره،مثلا بعضی مواقع گیر میکنه،فریز میشه،رو دوربین قفل میشه صفحه،صدای مکالمه نمیره که باید ریست شه و یه همچین باگ هایی
سخت افزار قوی داره ،ولی با اندروید ۱۰ و می یو ای ۱۲ مچ نیست،حالا نمیدونم تو آپدیت بعدی چی شه
،سرعت اینترنتش ضعیفه،من با ایرانسل و همراه امتحان کردم،اینترنتش ثبات نداره،یه موقع سرعت دانلود عالیه یه موقع اسکل میشه باید ریست کرد که رو مخه
،میکروفون مکالمه واقعا ضعیفه و رومخخ🤦
،باطری بزرگی داره ولی به نسبت اندازش زود تموم میشه مخصوصا رو ۱۲۰ هرتز ،ولی سرعت شارژش عالیه و تا چشم بچرخونی پر شده
مهمترین مطلب واسه کالاف بازا:
تو کالاف یه لگ ریزی داره،بعضی میگن مال اینترنت شه،ولی من با ایرانسل و همراه و وای فای وصل شدم فرق آنچنان ندیدم،وقتی صفحه رو ۱۲۰ هرتز کنی که لگ بیشتر هم میشه چون بازی ساپورت نمیکنه،من فقط کالاف بازی میکنم تو پاپجی و بازی های دیگه نمیدونم چطوره
من خودم چند برنامه ی تست رندر روی هر دو نصب کردم تقریبا یکی اند
در کل گوشی بدی نیست ولی من نوت ۸پرو رو انتخاب کردم چون با اینکه ۱ تومن ارزون تره ولی عالیه،تو کالاف خوبه و تیز و تنده
اگه نوت ۸ پرو دارید شک نکنید که عالیه همونو نگه دارید، منم همین کارو کردم اگه میخواهید عوض کنید نوت ۹ پرو بهتره،چون نسخه ی پروی پوکو x3 هم اومده و این دیگه کمرنگ میشه
امید وارم کمک کرده باشم