مشخصات کاربر
 - نام کاربر : مهرداد ج
- تاریخ عضویت : 1394/2/25
- تعداد نظرهای داده شده : 3
نظرها
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
من یه من دو سه روز دیگه میخام گوشی بخرم بین زذسه و نوت چهار گیر کردم از یه طرف زد ضد آبه از یه طرف هم نوت با کیفیته
به نظرتون توی نصب و اجرای برنامه ها و بازی ها کودوم یک سرتره؟
کودوم یکیشون بیشتر گرم میکنه و گرماش آدم رو اذیت میکنه؟
دوربین کودومشون یهتره؟
کودومشون بیشتر هنگ میکنه؟
من بیشتر تو نت هستم و میخام تابستون کلی بازی کنم کودومشون بهترن بنظرتون؟
بهترین راه هایی که میشه نوت چهار فیک رو تشخیص داد این روش ها هستن
اول ساده ترین راه ازطریق سنسور زیر دوربینه اگر سنسور به وسیله یه نوار مشکی از روی شیشه جدا شده معلومه که فیک ه اگر ازطریق پشت شیشه جدا شده اصله
دون مداد اس پن اون رو دربیارید و با انگشتتون به نوک مداد ضربه بزنین اگر نوک مداد حالت ارتجاعی داشت و یکمی فرومیره تو و درمیاد پس اصله اگر ضربه زدید نرفت تو پس فیک ه
روش سوم اینه که باطری گوشی رو دربیارید دکمه هوم رو ده ثانیه نگه دارید اگر در قسمت بالا سمت چپ نوشته انگلیسی اورد اصله اگر نوشته چینی اورد فیک ه
برید چهارم قسمت تنظیمات و فون اینفو میبینید که در نسخه اصلی نوشته کیو کام یعنی کوالکام ولی در نسخه فیکش در همونجا نوشته ام تی با چندتا عدد که غلطه
باطری نسخه اصلی ضخیم تر از باطری نسخه فیک ه
قلم نسخه اصلی کلفت تر از مدل فیک ه
به ولتاژ باطری دقت کنید که همون ولتاژ باطری اصل باشه
شاید موقع کار کردن پس زمینه سیاه نشانگر فیک بودن باشه من دقت نکردم
هنگام روشن کردن نسخه فیک بجای اینکه مثل همیشه بنویسه سامسونگ گلکسی نوت چهار با یه دونه علامت شبیه اندروید اب نبات جوبی که چندتا گوی داره میریزه تو سبد سبز اندروید»نتونستم تصویر سازی کنم والا ههه« روشن میشه این نسخه فیک ه
همه علامت هایی که میشه فهمید اینا بودن
سلام آقا امیر
من میخاستم این گوشی رو تهیه کنم ولی توی شهر ما پره از گوشی فیک و چینی میخاستم بدونم که اگه از نمایندگی سامسونگ بگیرم م با گارانتی مایکروتل اصله دیگه؟مطمعن باشم؟اینجا گوشی چینی روکه هفتصد میخرن مغازه دارها یک و هفتصد به قبمت گوشی اصل قالب میکنن به مردم هیچکسم نمیفهمه ببخشید غلط املایی داشتم بزارید به پای صفحه شکسته گوشیم