مشخصات کاربر
 - نام کاربر : مجتبی خ
- تاریخ عضویت : 1394/2/26
- تعداد نظرهای داده شده : 7
نظرها
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
من چند روزه مدل h60-l04
شو دارم ولی تو تنظیمات اپدیت اموشن 2.3
اومده اگه اپدیت کنم مشکلی پیش نمیاد؟؟؟؟
یک کلام فوق العاده است
همه مدل هاش باتری "لیتیوم یون" هست یا " لیتیوم پلیمر" ؟؟؟؟
یه سوال خیلی ذهنمو مشغول کرده!
به نظرتون چرا هوآوی با اینکه این گوشی امکانات و سخت افزار خوبی داره به اسم خود HUAWEI نداده بیرون گوشی رو و با برند جدید HONOR؟؟؟
منتظر نظراتتون هستم D: بای
من اول می خواستم g3 بخرم ولی دیدم تو نظرات جی 3 سایت دیجی کالا خیلیا گفته بودن که هنگی و لگ داره
ولی ماشاالله نظرات در باره این گوشی منو متقاعد کرد که برم سمت honor 6.
تازه من امکاناتش با g3 مقایسه کردم فک کنم غیر از اینکه جی 3 نیم اینچ بیشتره صفحش و QHD تفاوت زیادی نکنه!
البته من زیاد از cpu سر در نمیارم D:
بای
بازی های سنگین مثل آسفالت هشت و دیتا دار بالای 1.5 گیگ رو چطور اجرا می کنه؟ اصن اجرا می کنه؟؟(!!)
یکی از اقوام از بانه برام این گوشی مدل dual sim شو خریده قیمتش 870،000 تومان
ایشاالله تا سه روز دیگه به دستم رسید میام نقد می کنمش.