مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Mehdi H
- تاریخ عضویت : 1394/2/29
- تعداد نظرهای داده شده : 6
نظرها
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
الان بعد چند ماه من دوباره به این سایت سر زدم. من چند ماه پیش آیفون 6 16 گیگ از دیجی کالا خریدم واقعا از خریدم راضیم . توصیه میکنم به همه کسانی که شک دارن حتما حتما خوب مطالب و نظرات بچه ها رو بخونید و با دید باز خرید کنید. همین جوری نرید ی گوشی رو بخرید و بعدم که خریدید تو اینترنت بگردید آموزش همه چی هست از اپل آیدی ساختن تا بقیه موارد. می خاستم از دوستانی که قدیما تو این سایت فعال بودن نظیر آقای ATT تشکر کنم که راهنمایی های خوبی می کردند. خلاصه آیفون عالیه بچه ها با هیچ گوشی مقایسش نکنید
بچه های دیگه کسی می دونه تعداد شماره های سریال نامبر پشت جعبه با خود گوشی متفاوت هست؟
بچه های دیگه کسی می دونه تعداد شماره های سریال نامبر پشت جعبه با خود گوشی متفاوت هست؟
من دیروز گوشی آیفون 6 16گیگ از دیجی کالا گرفتم. همه چیش رو هم چک کردم مشکلی نداشت. فقط اینکه imei که پشت کارتن گوشی خورده بود 14 رقمه و اونی که پشت خود گوشی حک شده و داخل about گوشی هست 15 رقمه. شماره ها هم همگی یکسان هستند فقط شماره ای که روی کارتن خورده عدد 1 رو در آخرش کم داره. زنگ زدم دیجی کالا گفتن مشکلی نیست همینطوریه. شما دوستان اطلاعی دارید؟ و اینکه رو فیلم برداری اسلو موشن 240 فریم تو منزل که فیلم میگیرم تصویر نبض داره. طبیعیه یا نه؟
خیلی ممنون از راهنماییتون