مشخصات کاربر
 - نام کاربر : علی م
- تاریخ عضویت : 1394/3/17
- تعداد نظرهای داده شده : 11
نظرها
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
روزتون بخیر..میخواستم ببینم آیا برنامه ای هست که وقتی کسی زنگ میزنه و جواب نمیدی اعلام کنه که پیغام خود را بگذارید؟
یا به اصطلاح منشی تلفن؟
لطفا اگه کسی میدونه معرفی کنه..ممنون از همگی مخصوصا آقا فرشاد
برو تنظیمات
ریست . نتورک ریست رو بزن درست میشه..واسه منم اینجور شده بود اوکی شد
ممنون میشم پاسخ بدین
"آقا فرشاد این چی میگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
شما اومدی برند اپل رو با اچ تی سی مقایسه میکنی؟؟؟؟؟
واقعا این دو تا قابل مقایسه ان به نظرت؟؟
اگه توو خرید این گوشی شک کردی به نطر من بهتره که همون نخریش...!"
دوستان خواستم از طرف همتون یه تشکر ویژه از آقا فرشاد بکنم..خدایی خیلی گله که ابن همه با صبوری و بی منت بچه هارو کمک کنه..آقا دمت گرم..خیلی آقایی
میخواستم ببینم آیا میشه تنطیمات assisitive touch رو تغییر داد؟ مثلا اسکرین شات رو که در صفحه سوم هست رو به صفحه اول و در کنار دکمه هوم (در assesitiv touch) قرار داد؟
ممنون میشم پاسخ بدین
مثلا از رو سریال نامبر رو جعبه؟
و اگه اکتیو نشده باشه چه پیغامی میده سایت؟
آخه خیلی از فروشنده ها میگن که اگه پلمپ باز بشه باید حتما گوشیو بخری..ممنون میشم کمکم کنین..با تشکر ازهمه ی دوستان