مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Abolfazl M
- تاریخ عضویت : 1394/3/28
- تعداد نظرهای داده شده : 5
نظرها
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
تبلیغات
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
امروز 5شنبه 26 شهریور رفتم علاالدین طبقه ششم، نوت 4 سری C رنج قیمت بین 1675 تا 1700 با توجه به رنگ موجود بود.
فقط نکته جالب و شاید قابل تامل این بود که همه مغازه ها یه کاغذ چسبونده بودن جلوی مغازه که "فروشکاه نعهدی در قبال ریجستری ندارد" !
این با توجه به خبری که چند روز پیش مخابرات از تلویزیون پخش کرد که گوشی های بدون گارانتی که قاچاق وارد کشور شدند تا چند روز دیگه با مشکل ریجستری و نهایتاً قطع ارتباط رو به رو میشن، مربوط میشه.. ظاهرا این موضوع جدیه که حالا همه فروشنده ها این اطلاع رسانی رو در فروشگاه هاشون نصب کردند چون من قبلاً چندبار دیگه رفته بودم طبقه6 ولی فقط 2-3 مفازه این پیام رو داشتن و حالا امروز همه اونا..!!
لطفا توصیح بدین چیکار باید کرد؟؟؟ با این اوصاف خرید گوشی بدون گارانتی یعنی ریسک و ریختن پول توی سطل آشغال!! (sad)
یعنی راهی نیست؟؟ چیکار باید کرد؟؟؟ لطفا راهنمایی کنید
و همچنین میخواستم بدونم که برای گوشیهایی مثل نوت 4 که رادیو FM ندارند، آیا نرم افزاری هست که بتونه قابلیت دریافت رادیوی FM (رادیوهای ایران) رو به گوشی اضافه کنه ؟ و اگر چنین برنامه ای هست اسمش چیه و آیا نیاز به استفاده از اینترنت داره یا به صورت آفلاین این قابلیت رو اضافه میکنه؟
ممنونم از لطفتون.... لطفن هر کسی اطلاعاتی داره برام توضیح بده....
و همچنین میخواستم بدونم که برای گوشیهایی مثل نوت 4 که رادیو FM ندارند، آیا نرم افزاری هست که بتونه قابلیت دریافت رادیوی FM (رادیوهای ایران) رو به گوشی اضافه کنه ؟ و اگر چنین برنامه ای هست اسمش چیه و آیا نیاز به استفاده از اینترنت داره یا به صورت آفلاین این قابلیت رو اضافه میکنه؟
ممنونم از لطفتون....
البته من منظورم note 4 C isja... به نظرتون، قیمت این مدل هم با اومدن نوت 5 به بازار ایران، به 1500000 تومان یا کمتر میرسه ؟؟