مشخصات کاربر
 - نام کاربر : محمد ص
- تاریخ عضویت : 1394/3/31
- تعداد نظرهای داده شده : 11
نظرها
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
سریال نامبر گوشی رو تو لینک زیر بزن نشون میده
https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do?newid=y
Please check and try again.
نحوه شارژ کردن ایفون هم مهمه . گوشی وقتی به 20% شارژ رسید و الارم داد بزن به شارژ . وقتی هم 100% شد بزار یک ربع بیشتر تو شارژ بمونه و بعد در بیار شارژرو . میگن هر هفته یکبار بزاری گوشی کلا شارژش به صفر برسه واسه باطری مفیده
پارت نامبر انلاک/لاک بودن رو نشون نمیده . سریال نامبر گوشی لازمه
اگر از امریکا میخوای بخری حتما سفارش کن انلاک فکتوری باشه . اونجا گوشی لاک زیاده چون اکثرا تحت اپراتوری میخرن . هر ایفونی معرفی میشه تا دو سه ماه ایفون انلاک جدید تو امریکا پیدا نمیکنی چون فقط اپراتورها اجازه عرضه ایفون رو دارن . بعد سه ماه ایفون انلاک هم میاد تو امریکا . از نظر قیمیت خرید از امریکا به صرفه نیست .(در زمان فعلی در قیمت ایفون پایین اومده ، فقط ماه های اول عرضه ایفون به صرفه است ولی انلاکش پیدا نمیشه امریکا )
مثلا قیمت ایفون6 شانزده گیگ انلاک تو امریکا 649 دلاره که حدود 8% هم مالیات میخوره میشه حدود 700-710 دلار .هزینه پست رو هم اصلا در نظر نگیری قیمتش از ایران بالاتره.
اگه پست کارتون IMEI داره قطعا انلاکه ، اگه نداره imei رو از داخل گوشی تو لینک زیر بزن وضعیت گوشیو بهت میگه که لاک هست یا انلاک
http://www.iphoneox.com/
گوشی های کارکرد بیشتر از یکسال رو فک نکنم بشه فهمید
گوشی تا یکسال شامل گارانتی اپل میشه که با وارد کردن سریال نامبر تو لینک زیر میشه تاریخ روشن شدن دقیق گوشی رو فهمید
https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do?newid=y
ورژن های اولیه ای او اس مشکل داشت ، آپدیت کن ایشالا حل میشه
لازمه بگم حق با اقا فرشاده . سایت اپل که اشتباه نمیکنه به هبچ وجه . اگه اختلاف در حد چند روزه ممکنه گوشی رو روشن کرده گذاشته پشت ویترین و دوباره سلفون کشیده روش که به نظر من این هم کار درستی نیست . باید به خریدار گفت همچین چیزی رو تا بعدا دل چرکین نشه . بالاخره بالای دو میلیون پول میده بهتره حقیقت رو بدونه .اگر اختلاف در حد چند ماهه بدونین که فروشنده ولو اشنا باشه داره بهتون دروغ میگه .
وقتی با چک کردن سایت اپل میشه جلو دروغ و کلاهبرداری رو گرفت چرا آدم نکنه ؟
جامعه رو نمیشه اصلاح کرد ولی میشه آدم حواسشو جمع کنه تا این آدما راحت نتونن کلاهبرداری کنن
لازمه بگم حق با اقا فرشاده . سایت اپل که اشتباه نمیکنه به هبچ وجه . اگه اختلاف در حد چند روزه ممکنه گوشی رو روشن کرده گذاشته پشت ویترین و دوباره سلفون کشیده روش که به نظر من این هم کار درستی نیست . باید به خریدار گفت همچین چیزی رو تا بعدا دل چرکین نشه . بالاخره بالای دو میلیون پول میده بهتره حقیقت رو بدونه .اگر اختلاف در حد چند ماهه بدونین که فروشنده ولو اشنا باشه داره بهتون دروغ میگه .
وقتی با چک کردن سایت اپل میشه جلو دروغ و کلاهبرداری رو گرفت چرا آدم نکنه ؟
جامعه رو نمیشه اصلاح کرد ولی میشه آدم حواسشو جمع کنه تا این آدما راحت نتونن کلاهبرداری کنن