مشخصات کاربر
 - نام کاربر : محمدرضا. ب
- تاریخ عضویت : 1394/4/5
- تعداد نظرهای داده شده : 6
نظرها
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
برادر یه سوالی برام پیش اومده که خیلی مهمه اونم این هستش که من شنیدم ایفون 6 گلد دو نوع(مدل) داره یکی مردونه هستش یکی هم زنونه بعد برای من مردونه رو اورده که من هنوز باز نکردم حالا واقعیت داره یا نه بعد از نظر خودتون گلد بهتره یا مشکی....ممنون میشم سریعتر پاسخ بدید.
*یا علی*
فرشاد جان با سلام
اقا فرشاد ممنون از راهنمایی هاتون ولی یه سوال دارم که هنوز بی جواب مونده..!!!شما نگفتین من از کدام باز بگیرم..(بازارموبایل)..(چارسو)...(علائدین که فکر نکنم مناسب باشه چون محیط جالبی نداره)
ممنون میشم پاسخ بدین...درضمن با تشکر از شما به خاطر راهنمایی های پی در پی و همدلی با هموطنان عزیز..
یا علی
با سپاس از شما
سلام دوستان عزیز من یک سوالی داشتم که برام خیلی مهمه
اول:انشا الله میخوام یک دستگاه ایفون6(64)بگیرم از نظر شما این دستگاه دل رو نمیزند منظور این که خسته نمیکند..چون من گوشی برایم مهم هستش و کاربر محصولات اپل نبوده ام...همچنین میخواستم نکات قبل از خرید رو بدونم و همچنین بعضی ها میگویند که 5اس بهتر 6 است((شاید از سر تعصب باشد!!))میخواستم این را هم به من بگویید که منظورشان از این حرف چیست؟ چون میخواهم خیالم راحت شود و گوشی که دستم است چند سال بدون مشکل و عالی کار کند و من گوشی برایم به صورت کلی مهم میباشد و استفاده میبرم
....ممنون میشم مرا راهنمایی کنید..
با تشکر.
و من الله توفیق