مشخصات کاربر
 - نام کاربر : ali b
- تاریخ عضویت : 1394/4/13
- تعداد نظرهای داده شده : 5
نظرها
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
من با نرم افزار irootگوشی رو روت کردم
حالااگر بخواهم انروت کنم باید چه کار کنم
چون برنامه همراه بانک قوامین رو نصب کنم پیام میده گوشی روت است نصب نمیشه
ممنون
سخت پشیمون شدم از خرید گوشی
انتن دهی ضعیف
اگر جای باشی سرویس دهنده ها زیاد باشن انتن قطع میشه یا نتن داره علامت تعجب میزنه بالا
گوشی دردسترس نیست
راه حلی داره یا گوشی باید عوض کنم روی 2g هم هست
امکان داره گوشی با سیم کارت های قدیمی همراه اول مشکل داشته باشه تقریبا 8 قبل سیم
با نرم افزارexporer دسترسی دارم درایو روت
از کجا باید مطمئن بشم
جالب سه شاخه هست ولی هندزفری نداشت
از جای مشخص نمیشه که کارکرده است یا نه
دو تا گوشی هانر 6
خرید
شماره مدل
H60-L04
CPU
HISILICON KIRIN 920 OCTA CORE
RAM
3
نسخه ANDROID
4.4.2
نسخه EMOTION UI
EMOTIONUI 2.3
وضوح 1280*720
نسخه باند
21.20400.01.031
K3V300R001C10B150_M1_P966
نسخه اصلی
3.10.30-00087-G0918756-DIRTY
ANNDROID@LOCALHOST#1
TUE OCT 14 17:10:34 CST 2014
شماره ساخت
H60-L04V100R001C00B109SP01
نسخه
CUSTC432D109SP01
یک پوشه به اسم بازی داشت که 5 بازی انلاین به اسم ASPHALT 8-REAL FOOTBALL 2015
داشت
ترسم اینه که کارکرده باشه
در ضمن هنزفری هم نداشت
دو تا محافظ هم داشت
برچسب رنگی هم رو صفحه نداشت که گفت این سری نداشتند
لطفا راهنمایی کنید کلا ریختم بهم
یا نرم افزلر ریموت کنترل نداشت
با قیمت 800
اون یکی گوشی مشخصات و شماره بین بالا و جالب وضوح تصویر هم بالاتر زده بود
هنزفری هم داشت برچسب رنگی روی صفحه داشت با قیمت 820
لطفا راهنمایی کنید کلا ریختم بهم