مشخصات کاربر
 - نام کاربر : masoud132 m
- تاریخ عضویت : 1394/4/28
- تعداد نظرهای داده شده : 9
نظرها
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
تشکر
2- بیلدت چند بود حالا چند شده؟
2- بیلدت چند بود حالا چند شده؟
گوشی Honor 6 L04 رو تازه چند روزه خریدم .اندروید 4.4.2 و اموشن EMUI 2.3 بیلدش 115 است که وقتی با وای فای به اینترنت وصل شدم آپدیتB393 اموشنEMUI 3 رو با حجم 425 مگا بایت را جهت دریافت نشون میده حالا میخوام بدونم :
1- تقزیبا چقدر طول میکشه اگه با وای فای بصورت آنلاین بزارم آپدیت بشه؟
2-اگه وسطش اینترنتم قطع و وصل بشه مشکلی برای گوشی پیش میاد ؟
3- اگه گوشی زنگ بخوره یا با گوشی کاری کنم مشکلی پیش میاد ؟
4-اگه گوشی شارژ باطریش بخواد تموم بشه شارژرشو بزنم ؟
5-اگه مشکلی پیش بیاد یا گوشی خاموش بشه ادامه آپدیت رو میشه انجام داد یا از اول شروع میشه یا که گوشی ایراد پیدا میکنه؟
6- در کل آپدیتEMUI 3 B393 برای گوشیم خوبه یا نه؟
با تشکر
"چراغ اعلان ضربانی" هانر6 چی کاری انجام میده؟
بالاخره نفهمیدیم بهتره آپدیت اموشن EMUI 2.3 به EMUI 3.0 انجام بدیم یا نه؟
من اس ام اس فرستادم جواب اومد شماره سریال یافت نشد .
در ظمن در اس ام اس آدرس مرکز خدمات گارانتی گفته شده طبقه همکف بازار موبایل ایران پلاک204
شبکه نمایندگان
میخوام بدونم این گارانتی واقعیت داره ؟ کسی اطلاعی از این گارانتی داره؟
فقط در مورد محافظ صفحه چند سوال دیگه برام ایجاد شد که ممنون میشم توضیح بیشتر بدید :
1- آیا منظورتون از "گلس که جنسش شیشس، ضد ضربه و خشه " همون گوریلا گلس 3 هستش یا چیزه دیگری هستش ؟
2-این رو دقیقا میخوام بدونم که وقتی گوشی آکبند هانر 6 رو از کارتن در میاری محافظ گوریلا گلس3 روش نصب هست یا نه؟ (چون من توی توضیحات گوشی خوندم که گفته بود گوریلا گلس 3 روش نصب شده یا من درست متوجه نشدم)
3- و اگر گوریلا گلس 3 روش نصب هست منظورتون اینکه روی همین محافظ هم بهتره "گلس که جنسش شیشس، ضد ضربه و خشه " نصب بشه؟
باتشکر
تصمیم گرفتم هانر 6 بخرم .میخوام یه چند سالی ازش سالم استفاده کنم .
سوالات:
1- اون دو تا محافظ خش گیری که میگن داخل کارتن هستش و برای جلو و عقب گوشی هستش زاپاسه یا که همین دو رو باید چسبوند ؟
2-جنس محافظ ها چیست ؟
3-آیا لازمه که به غیر از این دو محافظ خش گیر ،محافظ دیگری خریداری بشه یا همین کافیه؟
4-برای محافظت بدنه و پشت گوشی به نظرتون چی چیزی خوبه .قاب ژله ای . کیف و ...؟
5- در مورد تهیه حافظی جانبی MicroSD هانر 6 هم میخواستم راهنمایی بگیرم که تا چه ظرفیتی و چه مارکهای بهتره بگیرم ؟
باتشکر