مشخصات کاربر
 - نام کاربر : hdx w
- تاریخ عضویت : 1394/4/29
- تعداد نظرهای داده شده : 5
نظرها
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
من مدل H دارم،چرا آپدیت من1132.68 مگابایته؟؟؟
مگه آپدیت ها با هم فرق میکنه؟
میدونی واسه اینکه این گوشی طوری طراحی کنن که صفحه نمایش بالاتر باشه و بهتر رنگ ها دبده بشن
مجبورن از ضخامت صفحه تاچ کم کنن و بعدش دوصفحه بهم پرس بشه
اون وقت میری گلس میخری به ضخامت0.3
تا هم نور صفحه کمتر بشه و زیر آفتاب مثل آیینه عمل کنه
عمق میدان دید و شدت کنتراست کمتر میشه
خود شرکت سازنده باید اینکارو میکرد که نکرده
گوشی ساخته با این همه امکانات و سرعت و فدرت
بعدش چیزی واسه محافظت ازش نزاشته
فقط یه تیکه پلاستیک تو کارتنش گذاشه!!!
مثل این میمونه که ادم لپ تاب بخره ولی شرکت سازندش اصلا فن سی پی یو واسش نزاشته باشه
اصلا دلش نمیاد روشنش کنه و ازش استفاده کنه
تو میری گلس میخری 30 تومن
میدونی اگه اون ازجنس گلس 3 باشه چقدر تموم میشه؟
دلیل ارزون بودن این گوشی هم همینه
گلس محافظ نداره
اگه گلس 3 داشت حدود 300 تومن گرونتر میشد
مثل سامسونگ
به نظر من این گوشی ارزش خرید نداره
نه تنها این گوشی،بلکه همه گوشی های هواووی سری آنر
چون در این سری مخصوصا آنر6 که در پشت هم از شیشه استفاده شده از هیچ لایه محافظی در پشت و جلو استفاده نشده، که این اصلا خوب نیست و بنظرم یه فاجعه است برای گوشی هایی که در این سالها معرفی میشن