مشخصات کاربر
 - نام کاربر : احسان ت
- تاریخ عضویت : 1394/5/1
- تعداد نظرهای داده شده : 6
نظرها
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
تبلیغات
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
بین مدل c و g کدومو بردارم بهتره ؟
مدل s تو ایران نیست ؟
به G2 هم نظری دارم چون بنظرم اکثر نیازمو برآورده میکنه اما قلم نوت خیلی چشمو گرفته و میگم حالا که خرچ میکنیم بذار یه چیز متفاوت (و احتمالا کاربردی) بگیریم .
1- میخوام بتونم راحت PDF بخونم و فیلم ببینم . بنابراین کیفیت صفحه نمایش برام مهمه که چشامو اذیت نکنه و زود خسته نشم .
2- کیفیت صدای گوشی(هندزفری) برام مهمه چون میخوام انگلیسی گوش بدم (برا تقویت زبان)
3- دوربین برام مهمه . بخصوص حتما لرزشگیر داشته باشه چون دستم یه ذره می لرزه .
4- دوام و ماندگاری و استحکام برام خیلی مهمه . عادت ندارم هی گوشی عوض کنم . گوشی اولم(Nokia 3250) رو 3 سال داشتم و الان گوشی دومم(Nokia N85) رو 5 ساله که دارم و میخوام گوشی بعدی رو هم 3 - 4 سال داشته باشم .
5- زیاد اهل بازی نیستم و معمولا فقط یه فوتبال میریزم رو گوشی ولی خوشم نمیاد گوشی هنگ کنه و در کل سرعت برام مهمه .
6- شارژ نگه داشتنم مهمه
7- سنسور و اینا به کارم نمیاد .
8- زیر 2 میلیون
9- ترجیحا از این مشکلات قفل منطقه ای و اینا نداشته باشه . همین جا یه سوال مطرح کنم . اگه اصلا آپدیت نکنم مشکلی پیش میاد ؟ منظورم اینه که مثلا آندروید 5 نسبت به 4.2 یا 4.4 خیلی بهینه تره ؟ من حوصله ی آپدیت و اینا ندارم !
خودم که یه بررسی کردم دیدم برا نیاز من Z2 و Z3 از Z1 خیلی متمایز نیست ( اگه اشتباه میگم بگید) . Z3 Plus هم که ظاهرا کلا داغونه ! از طرفی G2 رو به Z1 ترجیح میدم .(لذا کلا سونی رو رد میکنیم!) G3 و G4 هم برام خیلی برتری نسبت به G2 نداره .
در مفایسه S6 و Note4 به دلیل قلمش Note4 رو ترجیح میدم . تجربه ی کار با Note رو نداشتم اما این قلم و امکاناتش چشمو گرفته و فکر میکنم زیاد به کارم بیاد اما نمیدونم واقعا ارزش داره یا نه چون به غیر اون خیلی برام از G2 متمایز نیست . مثلا دوربین 13 برام بسه و 16 یه خرج اضافیه . یا نمیدونم سخت افزار قویتر Note4 رو واقعا استفاده خواهم کرد یا نه .
نمیتونم صبر کنم Note5 بیاد . تازه اگه هم صبر کنم به علت گرونیش نمیخرم . البته اون وقت Note4 ارزون تر میشه . سخت افزار قوی تر Note5 هم به کار من نمیاد .
در مورد HTC و Lenovo کلا اطلاعاتی ندارم .
حالا به نظر شما دوستان من چکار کنم ؟
یه سوال دیگه اینکه خیلی وقت پیش یه جای این سایت به بحثی در مورد کوالکام و اگزینوس میخوندم . اگه اشتباه نکنم کوالکام بهتر بود . درسته ؟
سوال دیگه اینکه مدل های مختلف Note4 کدوم کوالکامه و کدوم اگزینوس ؟
ببخشید . فکر کنم خیلی طولانی و بی انسجام شد .