مشخصات کاربر
 - نام کاربر : اسماعیل م
- تاریخ عضویت : 1394/5/3
- تعداد نظرهای داده شده : 3
نظرها
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
من حدود یک ماه است که نوت 4c رام امارات خریدم. متاسفانه بعد از آپدیت کردن گوشی بیشتر از 70% شارژ نمی شه. خیلی از کارها رو کردم از قبیل آپدیت کردن نرم افزارها و استفاده از نرم افزارهای کالیبره و ... و در این هفته اخیر هم رفتم سراغ تعمیرکارها، که میگن باید فلش بخوره و یا بدتر از این هم که بعضی ها میگن بیا به باتریت با دستگاه شک بدید. با اینکه من تخصصی در زمینه گوشی ندارم قیافه این تعمیرکارها رو که در شهر نسبتا کوچک محل سکونتم میبینم کاملا برمن مسلم میشه که هیچی بلد نیستند و کاملا آزمون و خطایی هستند و غالبا راهکارهایی را بیان می کنند که غالبا بدترین هاست چرا که غالبا نوع تعمیراتی که این ها به کار میبرند به دلیل بیسوادی شان از نوع تیر آخراست، به این معنی که عواقب و عوارض بسیار سنگینی رو برای گوشی به دنبال دارد و اگر هم به نتیجه نرسید زیر بار خرابکاریشان نمی روند.
چه کنم؟ با چه کار اصولی یی این مشکل رو حل کنم؟
ناگفته نمونه که برای نسپردن گوشیم به دست این تعمیرکارها تقریبا تمام پست هایی که در این سایت و چندین سایت دیگه درباره باطری گفتن رو خوندم و بعضی هاشون رو هم انجام دادم ولی به نتیجه ای نرسیدم
سپاس- شاد باشید
من حدود یک ماه است که نوت 4c رام امارات خریدم. متاسفانه بعد از آپدیت کردن گوشی بیشتر از 70% شارژ نمی شه. خیلی از کارها رو کردم از قبیل آپدیت کردن نرم افزارها و استفاده از نرم افزارهای کالیبره و ... و در این هفته اخیر هم رفتم سراغ تعمیرکارها، که میگن باید فلش بخوره و یا بدتر از این هم که بعضی ها میگن بیا به باتریت با دستگاه شک بدید. با اینکه من تخصصی در زمینه گوشی ندارم قیافه این تعمیرکارها رو که در شهر نسبتا کوچک محل سکونتم میبینم کاملا برمن مسلم میشه که هیچی بلد نیستند و کاملا آزمون و خطایی هستند و غالبا راهکارهایی را بیان می کنند که غالبا بدترین هاست چرا که غالبا نوع تعمیراتی که این ها به کار میبرند به دلیل بیسوادی شان از نوع تیر آخراست، به این معنی که عواقب و عوارض بسیار سنگینی رو برای گوشی به دنبال دارد و اگر هم به نتیجه نرسید زیر بار خرابکاریشان نمی روند.
چه کنم؟ با چه کار اصولی یی این مشکل رو حل کنم؟
ناگفته نمونه که برای نسپردن گوشیم به دست این تعمیرکارها تقریبا تمام پست هایی که در این سایت و چندین سایت دیگه درباره باطری گفتن رو خوندم و بعضی هاشون رو هم انجام دادم ولی به نتیجه ای نرسیدم
سپاس- شاد باشید
امیدوارم سلامت و شاد باشید
به دلیل دوری و عدم دسترسی به بازاری معتبر، به دلیل محل زندگی و سکونتم در خربد نوت 4 از فروشندکان محلی مشکلاتی دارم که اگر امکان داشته باشه جهت مشاوره خرید تماس تلقنی با شما داشته باشم
پیشاپیش از شما سپاسگذارم
شماره تماس من 09384810745. که با دادن یک اس من با شما تماس می گیرم