مشخصات کاربر
 - نام کاربر : yasin e
- تاریخ عضویت : 1394/5/18
- تعداد نظرهای داده شده : 3
نظرها
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
Honor 6
1394/5/19
دوسته عزیز برنامه ریموت خوده honor 6 رو از سایت خارجی دانلود کن اوکی میشه مال منم همینطوری بود
Honor 6
1394/5/19
سلام دوستان خسته نباشین من ی مشکلی با گوشیم پیدا کردم اول ک گوشیو خریدم گوشی روی b109sp01 بود بعد اپدیت براش اومد بیلد 114 اپدیت کردم چون اموش 2.3 بود من بیلد نامبر 380 ک حجمش 400 مگابایته رو دانلود کردم و راضی بودم ازش فقط یکم از باطریش ناراضی بودم چو رو حالت صد درصد میزد 18 ساعت شارژ نگه میداره در صورتی ک رو اپدیت های دیه ک دوستان زده بودن 20 ساعت بوده بعد تعریف بیلد 511 رو شنیدم ک خیلی تعریف میکردن حجمش ی گیگ بود اون روهم دانلود کردم الان روش نصبه ولی راضی نیسم باطریش ظعیف شده 16 ساعت در حالت صد درصد زده شارژ نگه میداره فقط مطعنم ک از رو برنامه های رو دستگام نیست مشکل از اپدیته وقتی 511 رو اپدیت کردم شارژم روی 33 درصد بود شاید مشکل بخاطر این باشه من الان چیکار میتونم کنم از دانگرید و فلش اینا هم سر در نمیارم فقط یکی باشه کمکم کنه بگه مشکل از چیه چیکار باید کنم ایدی لاین و تلگرامم : yaacn هستش اگه بتونین راهنماییی ام کنین خیلی ممنون میشم //////// داداش من مشکلم اینه ببین میتونی راهنماییم کنی من میخوام چند روز دیه برم مسافرت عجله دارم اگه میتونی کمکم کنی دریغ نکن
Honor 6
1394/5/18
سلام دوستان خسته نباشین من ی مشکلی با گوشیم پیدا کردم اول ک گوشیو خریدم گوشی روی b109sp01 بود بعد اپدیت براش اومد بیلد 114 اپدیت کردم چون اموش 2.3 بود من بیلد نامبر 380 ک حجمش 400 مگابایته رو دانلود کردم و راضی بودم ازش فقط یکم از باطریش ناراضی بودم چو رو حالت صد درصد میزد 18 ساعت شارژ نگه میداره در صورتی ک رو اپدیت های دیه ک دوستان زده بودن 20 ساعت بوده بعد تعریف بیلد 511 رو شنیدم ک خیلی تعریف میکردن حجمش ی گیگ بود اون روهم دانلود کردم الان روش نصبه ولی راضی نیسم باطریش ظعیف شده 16 ساعت در حالت صد درصد زده شارژ نگه میداره فقط مطعنم ک از رو برنامه های رو دستگام نیست مشکل از اپدیته وقتی 511 رو اپدیت کردم شارژم روی 33 درصد بود شاید مشکل بخاطر این باشه من الان چیکار میتونم کنم از دانگرید و فلش اینا هم سر در نمیارم فقط یکی باشه کمکم کنه بگه مشکل از چیه چیکار باید کنم ایدی لاین و تلگرامم : yaacn هستش اگه بتونین راهنماییی ام کنین خیلی ممنون میشم
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh