مشخصات کاربر
 - نام کاربر : علی ع
- تاریخ عضویت : 1394/6/7
- تعداد نظرهای داده شده : 3
نظرها
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
تبلیغات
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
یه سوال ازتون داشتم خواهش میکنم بهم جواب بدید:
بین مدل چهارهسته ای مثل f و g و مدل هشت هسته ای مثل c و h کدومش بهتره؟
آخه من واقعا گیج شدم دیگه.هرکسی یه چیزی میگه.یه عده میگن مدلای چهارهسته ای برای ایران بهینه نشده و آنتن میپره و تشخیص دستخط فارسیش کار نمیکنه و با برنامه های همراه بانک مشکل داره و از اینجور مشکل ها.
خواهش میکنم منو راهنمایی کنید.دیگه واقعا کلافه شدم.
ممنون
یه سوال ازتون داشتم خواهش میکنم بهم جواب بدید:
بین مدل چهارهسته ای مثل f و g و مدل هشت هسته ای مثل c و h کدومش بهتره؟
آخه من واقعا گیج شدم دیگه.هرکسی یه چیزی میگه.یه عده میگن مدلای چهارهسته ای برای ایران بهینه نشده و آنتن میپره و تشخیص دستخط فارسیش کار نمیکنه و با برنامه های همراه بانک مشکل داره و از اینجور مشکل ها.
خواهش میکنم اگه کسی اطلاع داره منو راهنمایی کنه.ممنون
یه سوال ازتون داشتم خواهش میکنم بهم جواب بدید:
بین مدل چهارهسته ای مثل f و g و مدل هشت هسته ای مثل c و h کدومش بهتره؟
آخه من واقعا گیج شدم دیگه.هرکسی یه چیزی میگه.یه عده میگن مدلای چهارهسته ای برای ایران بهینه نشده و آنتن میپره و تشخیص دستخط فارسیش کار نمیکنه و با برنامه های همراه بانک مشکل داره و از اینجور مشکل ها.
خواهش میکنم اگه کسی اطلاع داره منو راهنمایی کنه.ممنون