مشخصات کاربر
 - نام کاربر : علیرضا س
- تاریخ عضویت : 1394/6/25
- تعداد نظرهای داده شده : 3
نظرها
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
تبلیغات
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
الآن متوجه شدم که ارتقاء اندروید چون گارانتی دستگاه رو از بین می بره ارزشی نداره . پس لطف کنید کمکم کنید بفرمایید اگه بخوام این دستگاه رو خیلی زود با یه مدل دیگه عوض کنم چیکار کنم بهتره ؟ کجا برم ؟ به کی بفروشم که کمتر ضرر کنم ؟ اگه بخوام این گوشب رو بدم و یک مدل Note5 یا نوت 4 سری C بگیرم دقیقاً چقدر باید بذارم رو پول این گوشی بعد از فروش البته؟
ببخشید اذیتتون کردم
اگه ممکنه ارسال پاسخ به ایمیل هم باشه یا لینک پاسخ رو به ایمیلم بفرستید . یک دنیا ممنونم
من گلکسی نوت 4 خریدم و فکر نمیکنم سری اج باشه . بعدش هم وقتی سرعت اینترنت گوشی هوآوی دوستم که فقط هفتصد تومن قیمتشه رو دیدم و اینکه در قسمت نوار بالای صفحه اش ، امکان 4G هم گزینه جداگانه داره ولی گوشی من هداره ناراحت شدم . خوب حالا که رفتم گوشی یک و هشتصدی خریدم دلم نمیخواد امکاناتش کمتر از این گوشیها باشه . بعد از چند وقت همین مسئله ارزش گوشی رو میاره پایین .
میخواستم بدونم آیا امکان ارتقاء اندروید این گوشی یعنی گلکسی نوت 4 مدل N910 H وجود داره یا نه ؟
سوال بعدی اینه که اگر بخوام این گوشی رو با یک گوشی از همین سری یعنی نوت 4 یا نوت پنج عوض کنم اولاً آیا امکانش هست که زیاد ضرر نکنم چون فقط 10 روزه که گوشی رو خریدم و دوم اینکه اگر بخوام این گوشی رو بفروشم چقدر باید زیر قیمت خرید بدم و آیا شما میتونی منو راهنمایی کنی؟
سوال سومم اینه که من همون روز که برای خودم گلکسی نوت 4 خریدم برای مادرم هم یک گوشی گلکسی J5 خریدم که با توجه به معرفی این گوشی در این سایت که گفته بود امکان ارتباطی 4G داره ، و دوربینش هم 8 مگاپیکسل هست گوشی خوبی به نظرم اومد . اما اون هم مثل گوشی من از این نظر فاقد این امکان بوده و این سایت در مورد معرفی گوشیها متأسفانه دقیق عمل نمیکنه .
آیا امکان اضافه کردن امکان ارتباطی 4G به گلکسی J5 وجود داره و چرا باوجود داشتن دوربین 8 مگاپیکسل ، تصاویرش اینقدر مات و غیر شفافه در حالیکه گوشی سونی اریکسون با 3.2 مگاپیکسل ا این گوشی شفافتر عکس می اندازه .
آیا میشه این گوشی رو کاری کرد که 4G داشته باشه؟
خواهش میکنم سوالات منو زودتر جواب بدین که اگر قراره گوشیم رو عوض کنم ، زیاد استفاده نکنم که خیلی بخوره تو سرش . خواهش میکنم اگر ممکنه به ایمیل من هم پاسخ رو بفرستین چون من تا بیام این صفحه رو پیدا کنم کمی طول میکشه . خدا به شما برکت بده
آیا گوشی گلکسی J5 امکان ارتباطی 4G داره یا خیر؟
ممنون میشم کمکم کنید