مشخصات کاربر
 - نام کاربر : مهدی د
- تاریخ عضویت : 1394/7/26
- تعداد نظرهای داده شده : 6
نظرها
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
خیلی ممنون از وقتی که گذاشتید، فقط یه سوال دیگه که من چند بار پرسیدم ولی متاسفانه کسی جواب نداد.
آیا این گوشی هنوز هم تولید میشه؟؟فروشنده بهم میگفت رامش 5.1.1!گفتم اینو که سامسونگ نمیزه دیگه،شما خودت آپدیت کردی!میگفت نوت 4 های تازه ای که تولید کرده این جوریه!!!نظر شما دوستان چیه؟
ممنون
من به مدت 7 ماه که نظرات شما عزیران رو دنبال میکنم تا تمامی موارد این گوشی رو متوجه بشم. اخیرا هم اقا امیر گفتند که این گوشی توجیه خرید نداره،درست هم میگن. ولی با پولی که من دارم این گوشیو میشه گرفت و خدا رو شکر آشنا هم دارم که کلاه سرم نره، فقط یک چیزه که منو هنوز مردد کرده،اونم فوکس دوربینه! دوستانی که این گوشیو دارن مخصوصها اونایی که سری h دارن و اخیرا خریدند، آیا واقعا این مشکل اون قدر حاد و تو ذوق زن هست که بی خیال این گوشی بشم؟لطفا جواب بدید تا چند روز دیگه میخوام بخرم. ممنون
یک چیزی که منو مردد کرده در خرید این گوشی اینه که از رم 3 گیگ همیشه 2.2 گیگ پر هست! دوستانی که این گوشیو دارن آیا مشکلی ندارن با این قضیه؟؟ تو مولتی تسک کم نمیاره گوشی؟شده تا حالا رمش پر بشه؟ و این که بعد از ارتقا به 5.1.1 آیا این میزان پر بودن همیشگی بهبود پیدا کرده؟؟
سپاس
واسه مورد اول در گوشی زد 3 کامپکت سونی تا 20 دقیقه هم خودم به شخصه فیلم گرفتم و مشکلی نبود!
در مورد مولتی تسکینگ هم اگه آپدیت نکنیم به اندروید 5 مشکل نداره پس؟
ولی چیزی که منو زده کرد از گوشی های پرچمدار سامسونگ دو تا چیزه:
1)تو فیلم برداری با بیشترین کیفیت نهایت 5 دقیقه میشه فیلم گرفت.
2)مولتی تسک ضعیف. یک بازی را اجرا کنید،دکمه هوم رو بزنید و یک بازی دیگه رو انتخاب کنید حالا که به بازی اولی برمیگردین از اول بازی میاد نه از اون جایی که بیرون اومده بودید!
دوستان لطفا بفرمایید این گوشی هم این مشکلاتو داره یا نه؟ لطفا صادقانه بگید میخوام بخرم تا چند روز دیگه.