مشخصات کاربر
 - نام کاربر : محمد ا
- تاریخ عضویت : 1394/8/1
- تعداد نظرهای داده شده : 4
نظرها
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
بچه ها میگم برای من یه اپدیت 98.53 اومده چه جوریاس این اپدیت کنمش؟
خوبه یا نه نکنم به نفعمه؟
تو فروشگاه از کجا بفهمیم گوشیمون رامش مال کجاس؟اگر عکسی چیزی دارین که به بخش تنظیماتش بشه رفتو فهمید قرار بدین خیلی خوب میشه
یا میشه فهمید نسخه اسنپدراگون هست یا اگزینوس؟
نسخه c با رام تهران هست یا همشون مال اروپا هستن؟
این ماجرای رام ها و فرقشون باهم داستانی شده ها خداوکیلی ادم میمونه چی به چیه کدومو بگیره
دم همتونم گرم که وقت میزارین
اره نداشتن من رفتم پاساژ بغل بازار بورس فروشگاه دیجی لندو خوده سامسونگو حتی نمایندگی مایکروتل(کامران) اونام نداشتن خودشون میگفتن چون سری سی مال ایرانو خاورمیانه نیستو رام جاهای دیگه روشه اکثرا قاچاقه و بعد اپدیت ممکنه لاک بشه و برات دردسر پیش بیاد
پس شما میگی مشکلی نیست؟برم سری سی رو از مغازه ها بگیرم؟
به قول شما بعیدهم نیست چون به اینا سری سی رونمیدن بیارن اینجوری میگن
برای گارانتی میشه گوشی رو برد اینترنشنال گارانتیش کنه؟چقدره هزینش؟کجاباید ببرمش؟
دادا شرمنده سرتو درد اوردم
بچه ها من میخوام نوت 4 بگیرم به نظرتون کدوم سری رو بگیرم؟
سری h که اکثرا با گارانتی دارن؟ یا سری c
امروز فروشگاه های سامسونگ بودم هیچ کدوم c نداشتن میگفتن بعد از اپدیت برای شما مشکلایی ممکنه پیش بیاد
به نظرتون چیکار کنم؟
ممنون میشم راهنمایی کنیدم