مشخصات کاربر
 - نام کاربر : sadaf f
- تاریخ عضویت : 1394/8/4
- تعداد نظرهای داده شده : 3
نظرها
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
تبلیغات
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
و بعد از اون من بعد از آپدیت با اینکه بکاپ گرفته بودم و ری استور کردم اما کانتکت لیستم پریده و هرکاری میکنم برنمیگرده
اصلآ گزینه ای به نام شماره های سیم که نداره گزینه شماره های دستگاه هم فعاله اما لیستم رو نشون نمیده
حتی لوگ پیام ها و تماس هامم ذخیره نمیکنه اصلآ فقط وقتی شروع به زدن شماره میکنم کد رو که وارد میکنم(...09) لیست شماره های دارای اون کد رو بهم میده که این نشون میده شماره هام یکجایی توی گوشی هستن اما نمیدونم چرا میزنه لیست آپدیت شده و هیچی نشون نمیده
ضمنآ گوشی من بعد از آپدیت به 5.1.1 هر 4 ساعت یکبار باطری خالی میکنه علت این چیه!؟
و اینکه نوتیفیکیشن های واتساپ رو حالت pop up نشون میده فکر میکنید چون از بازار دانلود کردم علتش هست!؟
الانم با ارتقا به 5.1.1 این مشکلم حل نشده و مشکل جدید که اضافه شده اینه که گوشی به شدت داغ میکنه و فوری باطری خالی میکنه
با اینکه کل برنامه های نصب شده روی گوشی 10تا هم نیست و تمام تدابیر لازم برای مصرف کمتر باطری رو هم رعایت کردم اما بی فایدست
تازه خیلی از برنامه های بدونم استفادم و برنامه های خود گوشی مثل پکیج برنامه های گوگل رو بجز PLAY STORE اومدم force stop و uninstall و disable کردم تا رم رو آزاد کنم و گوشی رو سبکتر کنم اما همچنان باطری به سرعت خالی میکنه و گوشی داغه!
من واقعاً مراقب گوشیم بودم و درست استفاده و شارژش کردم و باطری هم سالمه این مشکل از اندروید جدید هست.
لطفاً بگید آیا کسی مشکلات من رو داره و چکار باید بکنم و چطور میشه به 4.4.4 downgrade کرد؟؟؟