مشخصات کاربر
 - نام کاربر : mr j
- تاریخ عضویت : 1395/1/8
- تعداد نظرهای داده شده : 3
نظرها
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
ولی از نظر من که هم اپل استفاده کردم هم اچ تی سی هم سامسونگ
دوتا برندای htc و اپل توی ایران محدود شدن یعنی از صد در صد کارایی 50 یا حتی 30 درصد کاراییشون هم نمی کنن این دو برند فقط برای کشور های خاصی مثل امریکا و چند کشور دیگه ساخته شده پس بهترین برند در ایران در حال حاضر سامسونگه که هم افت قیمت نداره (دقیقا بخاطر اینکه همه پسنده) که اگه در آینده خواستید بروزتر کنید گوشیتونو زیاد خسارت ندید ! و هم از صددرصد کارایی گوشی می تونید استفاده کنید فرقی نمی کنه کدوم مدل سامسونگ باشه نظر نظر خودته
ولی اگه نظر من باشه می گم نوت 4
فقط چند مورد مهم
سعی کنید مدل c بخرید
حتما چک کنید که اصل باشه
شما فقط احتیاج به بروز رسانی کل نرم افزارتونو دارید اندروید منظورمه
not 4 گوشی که باید اتصال به اینترنت کامل داشته باشه یعنی اجازه بدید به اینترنت وصل بشه و نرم افزاراشو بروز کنه بعد میبینید که چقدر گوشی محشریه
من not 4 خریدم اندروید 5.1.1 مدل c گوشی من پلمپ شده بود و هیچ مشکلیم نداره و مشکلات قدیمی این گوشیم برطرف شده تو مدل های 2015 باتری عمر بیشتری داره گردو غبار نمی گیره هنگ و گیر کردن اصلا نداره خیلی راضیم ازش
دوستانی که شک دارن گوشیشون روت شده یا نه تو جعبه not4 یه دفترچه هست که شماره رسمی نمایندگی سامسنگو نوشته زنگ بزنن اونجا اطلاعات دقیق گوشیشونو بگیرن که روت شده یا نه گارانتی داره یا نه
ولی گوشی من 5.1.1 بود با گارانتی و بدون مشکل خیلی ازش راضیم