مشخصات کاربر
 - نام کاربر : alireza h
- تاریخ عضویت : 1395/3/19
- تعداد نظرهای داده شده : 6
نظرها
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
اول اینکه می خواید راهنمایی کنید به نیاز های شخص خریدار توجه کنید نه خودتون
در ضمن اسکرین این سه تا گوشی فقط تو زیر نور افتاب یکم تفاوت دارن اونم برا اینکه نوت 5 اسکرین بزگ تری نسبت به اس 7 داره بهتر عمل می کنه البته نه زیاد در ضمن این دوتارو نمی شه باهم مقایسه کرد .
ولی اگه مقایسه کنید اینطوری در میاد
اگه قلم و صفحه بزرگ تر بکارتون میاد نوت رو بر دارید
اگه ضد اب بودن و دوربینی که تو نور کم کمی بهتر عمل می کنه و قابلیت always on داره رو می خواید و اینکه حافظه خارجی بخوره براتون مهم اس 7
توجه کنید قلم نوت 5 برای بعضیا واقعا کاربرد داره و بعضیا نه
ضد اب بودن هم فکر نکنم کاربرده خاصی داشته باشه من خودم شخصا با گوشی نمی رم شنا و یا مثل تبلیغ خوده اس 7 با گوشی ظرف نمی شورم
always on هم بیشتر جنبه تجملی داره
حافظه خارجی هم اگه فیلم و بازی زیاد می خواید داشته باشید یعنی از 64 گیگ نوت 5 بیشتر می تونید اس 7 رو ور دارید
واقعا هم راست می گی ولی من هرچقد سعی می کنم وسواس نشون ندم اطرافیانم روم تاثییر می زارن
مثلا پدرم می گه با این همه پیشرفتی که نوت 7 داره می کنه دو ماه دیگه بیاد کلی می خوره تو سره نوت 5
بعد اون موقع می تونی با قیمت خیلی کمتر 64 گیگش رو بخری ولی خب دو ماه دیگه یعنی کل تابستونمو بدون گوشی باید بمونم از اون طرفم به این فکر می کنم دو ماه صبر کنم می تونم یه ساعت خوب هم با پولی که ازش کم شده بگیرم ولی بعد دباره فکر می کنم کلی استفاده ها می تونم ازش تو این دو ماه و تابستون بکنم
و در کل نمی دونم چرا تو این شرایط نمی تونم این حس رو بیرون بندازم :| ماسه همین هی می خوام از یکی کمک بگیرم :(
یبارم به سرم زد 64 گیگ نگیرم 32 بگیرم که باز گفتم حافظه کم میارم پشیمون می شم یبارم همینطور که اینجا پرسیدم خواستم نوت 4 بگیرم که باز پشیمون شدم گفتم سری از دوره خارج می شه و من می خوام حداقل2- 3 سال از گوشیم استفاده کنم .
و این که قبلا یکی بم گفته بود نوت 4 بگیر ولی خودم به دلیل این که قدیمی بود اومدم نوت 5 درواقع اون اقایی که راهنماییم کرد درست می گفت که من مبتلا به وسواس گوشی هستم :| گفت تو الان می خوای واسی اخر نوت 6 هم میاد اونوقت می گی 5 قدیمی شده و همینجوری ادامه می دی و این که چشم دنباله اس 7 هم بود ولی اون اسکرینش کوچیک هست و من بزرگ رو می پسندم مثل نوت 5 ولی نوت 5 برا قلمش گرونه که البته اون اقایی هم که قبلا راهنماییم می کرد می گفت تو در حاله تحصیل هستی و قلمش بکارت میاد .
و این که اگه بخوام برم سمت s7 edge plus که قیمتش میره بالا
برا همین دو دل بودم الانم می خوام note 5 64 رو بگیرم با این که می دونم نوت 4 هم جوابمو می ده نمی دونم چرا می خوام پول بیشتر بدم چون نوت 4 دیگه داره قدیمی می شه .....
و از ظاهره نوت 5 بیشتر خوشم اومد و الانم تنها دلیلی که نمی خرم نوسانه قیمتشه اصلا دوست ندارم انقد ضرر کنم و اینم بگم که می خوام با گارانتی خاورمیانه بگیرم چون با گارانتی اصلیش گرون می شه
الان فقط موندم کی بگیرم ؟ راستش هی می ترسم پشیمون بشم :( از انتخابم
شما الان موبایلتون چیه ؟
دو تا سوال دیگه برام موند
اینکه میگید مثل یه اپشن می مونه این اپشن کارامد هست ؟ دست و پا گیر نیست ؟
و اینکه من الان نیاز دارم بخرم در واقع 6 ماه هست که می خوام بخرم ولی منتظرم قیمتش بیاد پایین الان که حدوده 1.950 هست هم برام زیاده و اینکه می خوام بدونم اگه می خواد یهو این قیمت تو دو ماه بشه 1,500 نگیرم چون الان همینطوریش دو ماه بزور 150 -200 تومن میاد پایین
حالا می گم الان می ارزه دو ماه صبر کنم بعد بگیرم همون موقع افت می کنه قیمتش ؟
الانم 16 سال دارمو می خواستم نوت 4 بگیرم ولی به دلیله اینکه داره خیلی قدیمی میشه و من می خوام چند سال 3 - 4 - 5 سال گوشی رو نگر دارم احتمالا اونو بیخیال شدم
پولی هم که می خوام بدم بش خیلی بیش تر از توانم هست ولی می دم
نگرانیم الان افت قیمت که مرداد ماه می خواد برای نوت رخ بده که می گن 64 ش تا زیر 1.600 میاد منم دوست ندارم 300 تو دو ماه ضرر کنم :(حالا می گم 100 تومن تقریبا کم تر بدم اس 7 بگیرم یا نوت رو ؟
یه سوال دیگه از اونایی که این گوشی رو دارم من رفتم سمتش برا قلمش
خواستم بپرسم بعد یه مدت دیگه از کار نمی افته و یا اینکه از چشم بیوفته و دیگه استفاده نکنید ؟؟؟؟
با تشکر