مشخصات کاربر
 - نام کاربر : sobhan h
- تاریخ عضویت : 1395/3/23
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
من یک ماه پیش اقدام به خرید اس۷ اج کردم بعد از دریافت متوجه شدم که خیلی داغ میکنه در حد سوختن فورا به نمایندگی مراجعه کردم خوش بختانه تا یک هفته گارانتی تعویض داشت و یک سال هم گارانتی تعویض خلاصه بعد پیگیری کردم گفتن ارسال شده به تهران بعد از تهران پیگیری کردم.یک ماه بعد برام پیامک اومد رفتم فرم پر کردم و پول و برگردوندن.الان دوباره رفتم خریدمش و واقعا خوبه پیشنهاد میکنم بخرین
من عاشق برند سونی ام و هنوز هم هستم از بچگی هیچی از سامسونگ نداشتم همه چی سونی من حدود یک ماه تحقیق کردم که برم xzبخرم یا اس سون اج
دوستانی که امکانات زیاد براشون مهم نیست برن xzبگیرن من خودمم تا اخرین لحضه نظرم روی xzبود اما به این دلایل اس ۷ اج خریدم
۱داشتن کاور(جلد های)خوب و متفاوت اس سون.اما xzفقط جلد ژله ای داره
۲داشتن پاور بانک که به عنوان جلد هم میشه استفاده کرد برای اس ۷ اج
۳دوربین بهتر البته هر دو برند دوربیناشون عالیه حرف ندارن اما اس ۷ اج دوربینش بهتره
۴باتری قوی تر و شارژر سریع تر
۵کسانی که داتش جو هستن توجه کنند بعضی از نرم افزار های کاربردی مثل افتر افکت و... که کاربردی اند روی xzکار نمیکنن اما روی اس۷ اج کار میکنن
۶اما اس ۷ اج به خاطر خمیدگی های کنارش مقاوم نیست و باید خیلی مواظبش باشین کسانی که نگه داریشون خوب نیست اس ۷ اج نگیرن.ولی جلد اورجینالش رو اگه بگیرین مشکلی براتون پیش نمیاد
در کل اس ۷ اج کاربردی تره ولی xzمختصره
هر دو گوشی عالی و فوق العاده اند اما اس ۷ اج مزیت بیشتری داره و در ضمن یک نکته دوستانی که فکر میکنن منفجر میشه یا اتیش میگیره سخت در اشتباه اند
دو گوشی:نوت ۷ و اس۷ تا حالا منفجر شدن اما اس ۷ اج تا حالا منفجر نشده اما من خودم پیش نهاد میگیرم اس ۷ اج بگیرین اما بعضی ها هستن مارک براشون ملاکه اون دوستان xzبگیرن البته اونایی که xz میگیرن اون ۶ مورد بالارو حتما بخونن
امید وارم براتون مفید بوده باشه