مشخصات کاربر
 - نام کاربر : محمد ا
- تاریخ عضویت : 1395/3/27
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
من الان کامپیوتر دارم لپ تاپ ندارم سال دیگه میخرم. اونوقت اگه الان گوشیمو با کامپیوترم سینک کنم و اطلاعاتمو روش بریزم بعد ک لپ تاپ خریدم دیگه نمیتونم بدون اینکه اطلاعاتم ازبین بره انتقالشون بدم و با اون دستگاه سینکش کنم؟؟؟
یه سوال دیگم این جیلبرک کردن ک گفتین یعنی چی؟؟؟ اونوقت با جیلبرک کردن امکانات فایل منیجر اندروید بهش اضافه میشه یعنی میشه پوشه ایجاد کرد فایل ها رو جابجا کرد یا دسته بندیشون کرد؟؟؟
من تا الان گوشی اندرویدی داشتم ولی الان چند وقتیه اپل و لذت کارکردن باهاش واقعا منو مجذوب خودش کرده. ولی الان ک اومدم نظرات کاربرانو خوندم بعضیا نوشته بودن دکمه هومش داغ میشه یا لق میشه یا دکمه ولومش میره تو بیرونم نمیاد یکم خورد تو ذوقم. رفتم سرچ کردم معایب ایفون 6اس چند مورد اوورد یکم دو دل شدم ک اپل بخرم یا بازم برم سراغ اندروید.
میخواستم ببینم این مشکلا چقدش واقعیت داره؟؟؟؟؟
یه سوال دیگم ک داشتم میخواستم ببینم هی میگن آیو اس محدوده محدودیتاش شامل چیا میشه؟؟؟ واسه منی ک تا الان اندروید داشتم چ مشکلاتی بوجود میاره؟؟؟
ممنون میشم اگه شما آقا فرشاد یا یکی ک ایفون 6اس یا ایفون اس ای داره جوابمو بده...مرسی