مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Niger .
- تاریخ عضویت : 1395/10/9
- تعداد نظرهای داده شده : 4
نظرها
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
1- اون آپدیتی که دریافت کردی پچ امنیتی هست که هر چند وقت یه بار عرضه میشه.
عرضه ی آپدیت اندروید 7 تاریخ 28 دی به صورت رسمی آغاز میشه. پس تا هفته ی آینده منتظر آپدیت اندروید 7 نباش.
2- این سوال یکم مبهمه. چون جوابش کاملا بستگی به استفاده شخص داره.
استفاده مداوم میتونه شامل خیلی از موارد باشه.
یک ساعت استفاده مداوم از اینستاگرام و تلگرام با وای فای
یک ساعت استفاده مداوم از اینستاگرام و تلگرام با دیتا
یک ساعت بازی دیتادار سنگین
یک ساعت بازی سبک شطرنج
یک ساعت فیلم دیدن با کیفیت Full HD (وای فای روشن)
یک ساعت فیلم دیدن با کیفیت Full HD (وای فای خاموش)
یک ساعت فبلم دیدن با کیفیت Full HD (نور 100)
یک ساعت فیلم دیدن با کیفیت Full HD (نور 50)
من میتونم صدها موردو دخیل بدونم توی مصرف باتریتون. موارد بالا که یه ذرشه.
ولی نگران نباش، میگن یکی از مواردی که اندروید 7 خیلی روش متمرکز شده مصرف باتریه.
تا اونموقع صبر کن. (البته میگن از 100 تا 80 خیلی سریعتر از 80 تا 0 خالی میشه که خودمم متوجه این موضوع شدم و تایید میکنم)
و یه حرف ذیگه هم شنیدم که اگر یه مدت از گوشی استفاده کنی، مصرف باتریش روبراه میشه (یکم که بگذره و استفاده کنی آبدیده میشه) : که تا حالا به این موضوع توجهی نکردم بخاطر همین نظری دربارش نمیدم.
همونطور که میدونید، محافظ صفحه معمولی بعد از یه مدت کوتاه بلند میشه و عملا بلااستفاده میشه.
توی چندتا کامنت بعضی ها به کلیرکوت اشاره کردن.
این محافظ کلیرکوت، ضدخشه یا محافظ صفحه در برابر ضربست؟
اگر ضدخشه که به نظرم Corning Gorilla Glass 4 وظیفه خودشو به خوبی انجام میده.
اما اگر از صفحه موبایل در برابر ضربه محافظت میکنه، به نظرم ارزش خرید داره.
لطفا راهنمایی کنید.
برای خودم : دقیقا 100min
دوستان عزیز، من درباره ی محافظ صفحه نمایش کلیر-کوت خیلی شنیدم.
اول خواستم اینترنتی سفارش بدم، دیدم هیچ سایتی این محصولو نمیفروشه.
شنیدم که باید از بازار چارسو تهیه کنم. اما من تهران نیستم. چجوری میتونم این محافظو تهیه کنم؟ و قیمتش به چه صورته؟
به یکی از آشناها میتونم بگم برام بفرسته و کار چسبوندنشو خودم انجام بدم؟