مشخصات کاربر
 - نام کاربر : amir Mohammad E
- تاریخ عضویت : 1395/10/27
- تعداد نظرهای داده شده : 9
نظرها
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
وقتی میری تو پوشه برنامه هات بالای صفحه سمت راست گزینه edit رو بزن همه برنامه هاتو بکش بیار بیرون
انتن دهیش ضعیفه
مشکل دیگه نداره جز ظرافت بیش از حد که حسابی لاکچریه
چون گوشی خود من از یه ارتفاع کم افتاد زمین شیشه پشتش خرد شد
ولی من کنار خیلی از پرچمدارها مقایسش کردم واقعا یه سرو گردن بالاتره
ولی اگه به نمایندگی دادی واسه تعمیر خودشون میگن و دوباره گارانتی تعمیر میکنن
دیگه ارزش نداره
نزدیک 1200 تا 1700 هزینه تاچ ال سی دیشه
یه مشکل عجیب
سمت راست بالای صفحه یه تیکه از یه بازی به صورت هاله تصویرش مونده که تو همه ی منو های کاربری هست
مشکل از چیه
ببرم واسه گارانتی؟
ظرافتش فوق العاده بالاست که بنا به استفادت باید انتخاب کنی
مخصوصا اینکه اج یا ساده چون اجش ظرافتش خیلی بیشتره.
بعد یک سری هم که به مشکل خاصی بر خوردن بالاخره تو هر کمپانی این مشکل هست که از هر ۱۰۰۰ تا ۱ گوشی به یه مشکل خاص بخوره
من خودم ایفون داشتم انداختم رو تشک تخت صفحش سوخت
ولی در مجموع گوشی لاکچری و شیک و قوییه از همه جهتا
من یه گلکسی s7 edge دارم.باتوجه به انتشار اپدیت اندروید نوقا ۷ هنوز هیچ اپدیت رسمی برای من نیومده.
کسی دلیلشو میدونه؟
باتشکر