مشخصات کاربر
 - نام کاربر : زهرا ب
- تاریخ عضویت : 1395/11/6
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
من گوشیمو حدود دو هفته پیش از بازار موبایل اصفهان خریدم.
از روز ششم شروع کرد هنگ کردن. طوری که صفحه سیاه میشد و هیچ کدوم از دکمه ها کار نمیکردن و من مجبور میشدم دکمه ولوم دان و پاور رو 7 ثانیه نگه دارم تا ریست شه و برگرده... توی هفته دوم 5 بار اینحور شد و من بردمش نمایندگی
اونجا بهم اول گفتن ایراد نرم افزاری هست و درست میشه و فقط رضایت پاک شد اطلاعات ازم گرفتن.
الان 3 روزه اونجاس گوشیم (نمایندگی خاورمیانه - خیابون فردوسی اصفهان) و هیچ خبری ازشون نشد. امروز که تماس گرفتم گفتم چرا گوشیم اماده نشده گفتن قطعه اش نیومده!!!
من هنگ کردم!! گفتم قطعه؟ شما گوشی منو باز کردید؟؟ بهم گفت بله! و باید main board تعویض شه!!
لعنتیا.... حالمو بهم زدن! گوشی 2.4 پولشو دادم یه هفته کار کرد! میگم خب قطعه خرابه باید تعویض کنین! میگن نه تا یک هفته تعویض میشه!! آخه ایراد main board رو مگه هفته اول نشون میده که میگید 1 هفته فقط!! :((((
از من به شما نصیحت این گوشیو نخرید! و اگر هم خریدید از اصفهان نخرید! گارانتیش خاورمیانه اس که مفت نمی ارزه! همه گارانتی ها یک ماهه گارانتی تعویض دارن اونوقت اینا...
خیلی خیلی ناراحتم :( لطفا اگر کسی اطلاعاتی از تعویض mainboard داره بهم بگه چه اتفاقی واسه گوشیم می افته؟ این گوشی گوشی میشه دیگه اصن؟
لطفا جواب بدید.
اگر به من میگفتن گوشیتو میخوایم باز کنیم من اجازه بهشون نمیدادم اصن.