مشخصات کاربر
 - نام کاربر : mahya m
- تاریخ عضویت : 1391/1/6
- تعداد نظرهای داده شده : 12
نظرها
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
میگم هرجوریش ر امتحان میکنم نمیشه!
یعنی چی بد آپدیت شده؟
گذاشتم باwifi آپدیت شد،reset شد و الانم اینیه ک شد-
اگه درست و من بتونم انجامش بدم واقعا ممنون میشم!
یه کم بیشتر راهنمایی کنید..
با برنامهtask screenshot یا همون عکس گرفتن از صفحه، خیلی سر و کار دارم.
از وقتی update کردم.دیگه به صورت پیش فرض،گوشی ندارش.
یکی دو تا برنامه screenshotهم ریختم ک کارآمد نبود..
حالا چیکار کنم؟
کاش میشد دوباره برگردونم به ورژن قبلی
حتما جواب بدید..
نمیدونم چرا جدیدا گوشیم صفحه اش اتصالی پیدا کرده!!!:'(
مثلا قسمت بالای صفحه ک تنظیمات و wifiو... داره، هی میاد پایین،هی میره بالا
یا
مثلا pattern شو میخوام بزنم اینور اونور کشیده میشه ،
متوجه اید چی میگم؟؟؟؟؟؟؟
فقط جواب سریع خواهشا
خیلی میترسم!!!!!!!
خاموش روشن هم کردم
دوما گفته بودم ک از call setting امتحان کرده بودم.
صدای گوینده،برام نامفهوم نیست. / clear نیست.
مثلا با گوشی های دیگه،مثل صدای خود طرفه ولی با این انگار یه کم با صدای واقعیش فرق داره.همه بم میاد صداهاشون.
منم.خیلی درباره پیکسل سوخته شنیده بودم.
ولی خدا رو شکر وقتی خریدم همچین چیزی رو ندیدم.کیفیتشم عالیه
چرا هیچکی جواب نمیـــــــــــــــده؟؟؟؟؟
اصلا کسی این مشکل رو احساس کرده؟؟؟؟
مشکلم اینه که وقتی کسی بهم زنگ میزنه ، صدای طرف مقابل طبیعی نیست..
از تنظیمات call setting هم امتحان کردم ولی باز همونه
کسی این مشکل رو داره؟
کی میتونه راهنماییم کنه؟؟؟؟؟؟؟
افرادی ک میتونید، از هیچ راهنمایی دریغ نکنیــــــد
ممنون
مشکلم اینه که وقتی کسی بهم زنگ میزنه ، صدای طرف مقابل طبیعی نیست..
از تنظیمات call setting هم امتحات کردم ولی باز همونه
کسی این مشکل رو داره؟
کی میتونه راهنماییم کنه؟؟؟؟؟؟؟
افرادی ک میتونید، از هیچ راهنمایی دریغ نکنیــــــد
ممنون
سلام
موبایل فروشه، بدون اینکه ک بگم برنامه میخوام خودش ریخته..
حالا فایل های اصلیش کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکی از برنامه هایی رو که ریخته بود unistall کردم، حالا میخوام دوباره نصب کنم ولی فایل های اصلیشون رو پیدا نمیکنم...
از برنامه file comander هم پیداشون نکردم
اصلا نیست
مشکلم اینه که وقتی کسی بهم زنگ میزنه ، صدای طرف مقابل طبیعی نیست..
از تنظیمات call setting هم امتحات کردم ولی باز همونه
کسی این مشکل رو داره؟
کی میتونه راهنماییم کنه؟؟؟؟؟؟؟
راستی پیکسل سوخته و هاله سفید نداره..درسته درسته
ولی من آقا نیستم
آقایی از شماست
مهیا نه ،، (( محیا ))
میگن یه هاله سفید رو صفحه نمایش گوشی z میافته و یه پیکسل سوخته داره که وقتی عکس میگیری یه نقطه سیاه رو عکسه . یه عده میگن که سری جدیدیش یعنی 0280 این مشکلاتش برطرف شده؟؟
درسته؟ چون من رو کارایی گوشی تحقیق کردم.به نظرم این برتر از رقیباشه.
اگه این مشکلاتش برطرف شده که بسم الله و بخرمش..