مشخصات کاربر
 - نام کاربر : hassan -
- تاریخ عضویت : 1395/12/29
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
باید حدود 80 تومن خرج کنی + یه قاب پشتی که هم از پشت نگهش داره ( محض احتیاط )
ولی قاب باعث میشه خاصیت لیز بودنش کمتر شه ... قاب فقط برای پشت
سلام به همگی دوستان
خواهشا این دعواها رو بذارین کنار ... هر گوشی امتحانششو باید با تجربه پس بده ... سامسونگ یه شرکت فوق العاده قوی تو گوشیه ... مثله اپل و سونی و اچ تی سی
من تجربه خودمو از این گوشی میگم :
حدود یک ماهه که خریدم ( با گارانتی + از یه گوشی فروشی معتبر )
نه مشکل داغ کردن حین شارژ داره نه هنگ کردن حین بازی و گیر کردن و این دری وریایی که یه سری که مشخصه بعضیاشون اصلا این گوشی رو تو دستشون نگرفتن ، ازش اسم میبرن
من هوادار دو آتیشه سامسونگ نیستم ... حتی قبل از این گوشی میخواستم htc 10 بگیرم ... الانم راضی ام از این گوشی ... چند باری هم ناخن دستم خورده به دکمه ی Home این گوشی ولی مشکلی پیش نیومده ( قابل توجه کسایی که میگن خط میوفته رو فینگرپرینتش و ... )
راستی ، گلس گوشی !!! زیر 50 تومن جواب نمیده ... زود میاد بالا ... یه مدل 70 تومنی هستش اونو بگیرین ... اگه یه قاب هم بندازین پشتش ( فقط پشتی ) دیگه گلسش در نمیاد
و حرف آخر : هر گوشی میخواین بگیرین بگیرین ولی حتما حتما و حتما از یه فروشگاه معتبر بگیرین ... با گارانتی هم بگیرین
طرفدار سونی ام ولی چون برادرم Z5 premium داره ، برای تنوع اس 7 اج خریدم و اون چیزی که دیدمو براتون نوشتم ... اگ پولشو دارین از دستش ندین ... کسایی هم که از گوشی های بالای 5.5 اینچ خوششون میاد منتظر S8 بمونن
یاعلی