مشخصات کاربر
 - نام کاربر : محمد جواد ا
- تاریخ عضویت : 1398/3/7
- تعداد نظرهای داده شده : 3
نظرها
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
البته a50 هم گوشی خوبیه....
شک نکن
در رابطه با مقایسه گوشی 8x و شیاومی Redmi note 7 چند نکته رو عرض میکنم
چون هر دو رو از نزدیک دیدم و کار کردم و نهایتا تصمیم به خرید 8x گرفتم
۱. تفاوت قدرت باتری این دو گوشی آنچنان محسوس نیست .یعنی درحد فاحش نیست که بخواد یه نفر رو از تصمیم راجع به خرید آنر ۸ ایکس بکشونه طرف نوت ۷
۲. تفاوت اندازه نمایشگر شون هم اونقدری نیست که یکی واسه صفحه بزرگتر بیاد ۸ ایکس رو انتخاب کنه و ردمی نوت ۷ مهره!
۳. تفاوت سرعت اجرای برنامه ها هم تقریبا برابره و خیلی برتری خاصی نسبت به هم ندارن
میمونه چند مورد اختلاف دیگه
بحث شارژ quick و یو اس بی تایپ c که مزیت نوت ۷ هست با توجه به هزینه ای که بایستی واسه شارژر مخصوصش بکنید ، آنچنان مزیت بالایی به حساب نمیاد
۸ ایکس تقریبا با شارژر خودش یک ساعت و نیم فول میشه
بدنه نوت ۷ پلاستیک هست و خب آنرا ۸ ایکس با بدنه آلومینیومی یه خورده شیک تر بنظر میرسه ولی انصافا تو بحث زیبایی فقط سلیقه شماست که بهترین انتخاب رو انجام میده
دوربین ها هم تقریبا کیفیت مساوی در عمل نشون میدن ( بنظر من ۸ ایکس یه مقدار کوچولو بهتر بود ....)
و نکته آخری که برای من اهمیت داشت با توجه به اینکه شهرستان هستم ، بحث لوازم جانبی و قطعات بود
واقعیت اینه که اگر مثل من شهرستان باشید شیاومی به لحاظ لوازم جانبی و قطعات اصلا وضعیت جالبی نداره پس یا باید بیخیال لوازم جانبی بشید یا با ریسک از این فروشگاه های اینترنتی بخرید و معلوم هم نیست واقعا چی بدستتون میرسه
ولی آنر همه لوازم و قطعاتش هست اینجا
با توجه به جمیع جهات من ۸ایکس ۱۲۸ رم ۴ آبی رو با گارانتی ۱۸ ماهه مایکروتل به قیمت ۳.۶۵۰ گرفتم.