مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Hmid m
- تاریخ عضویت : 1398/3/13
- تعداد نظرهای داده شده : 7
نظرها
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
اسلوموشن داره
من بازی pubg رو ریختم بدون لگ عالی میاره
داغ ک باهاش بازی سنگین اجرا کنی میشه ولی هنگ ن
ضد آب نیست ب امتحانش نمیارزه ب نظر من بخای تست کنی ضد آبه
اگه میخای بخری و تهران هستی برو چارسو با گوشی کار کن ببین چطوریاس
چ حرفا
من 2 یا 3 هفته میشه ک A50 128g رم4 رو از نمایندگی سامسونگ تو بازار چارسو خریدم
روزای اول نتش 4.5g بود سرعت عالیی داشت ولی دیگ الان 4g+ساپورت میکنه
سرعت بسیار خوبی داره من بازیای سنگینی روش ریختم و بدون هیچ لگی اورده همه رو و هم صفحه گوشی و پشت گوشی متوسط داغ میشه
و اینکه ضد آب نیس بعضی از سایت ها یا یوتیوب کلیپی گذاشته بودن ک ضد آبه ولی نیستش
اثرانگشت ن میگم سریع ن کنده متوسط ولی جوری نیس تو ذوقتون بزنه
از لحاظ باتری بنظر من خیلی عالیه کم کار کنید باهاش 3 یا 2 روز جوابگوئه
متوسط کار کنید 2 روز زیاد کار کنید باهاش 1 روز
من باتری رو از 0 تا 100 امتحان نکردم چقد زمان میبره ک شارژ بشه
اما از 3 درصد بعد 1 ساعت و نیم یا 45 دیقه 100 شد
اسپیکر گوشی هم بد نی با تنظیم کردنش میتونین صدایی ک بخاین رو گوش کنید
و اینکه هندزفری میزارین حالت دالبی اتموس رو میتونین فعال و تنظیم کنید
زیاد کار کنید با دوربین داغ میکنه دلیلش هم نمیدونم واقعا چرا
کیفیت سلفی و دوربین گوشی بنظر من خوبه شاید بعضیا دوربین ملاکشون باشه خوششون نیاد
سعی کنید از خود نمایندگی ها خرید کنید بعضیا با هدیه یا پول کمتر گوشی ک معلوم نیس رجیستر شده یا جنس بدی هس رو میدن بهتون
در مجموع اگه خریدار این گوشی هستین بنظر من اول برید باهاش کار کنید ببینین اون گوشی ک مد نظرتون هست خرید کنید ن اینکه مد نظرتون نیستو بعد راجبش بد بگید
انتظارات بالایی دارید از گوشی برید s10 بخرید ک پرچمدار ن میان رده ای مث A50
بعضی از دوستانی ک حرفایی راجب این گوشی میگفتن و بازم میگن
خیلیارو مث من ب شک و تردید میندازه
دیروز این گوشی رو خریدم واقعا عالیه حالا ی نقصی ک هس اثر انگشت ک بنظر من تو ذوق نمیزنه خیلی کم دیر باز میشه وگرنه گوشی خیلی رووون و عالییههه حتما پیشنهاد میکنم برای کسانی ک قصد خرید این گوشی میان رده رو دارن
اگه قصد خریدش هم ندارین ... برین S10 یا نوت 9 بخرین انقد هم جو سازی نکنین