مشخصات کاربر
 - نام کاربر : poriya m
- تاریخ عضویت : 1398/3/20
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
من بیشتر از یه ماهه که از این گوشی استفاده میکنم ، قبل از اینم از همین برند استفاده میکردم جی 5 بود که خیلیم خوب کار کرد فقط به خاطر حافظه داخلی و رام پایین و خلاصه هنگ کردن گوشی عوضش کردم
گوشی 128 هست با رام 4 ... تو این مدتی که باهاش کار کردم اول اینو بگم که من خیلی کار میکشم از گوشی پابجی و اسفالت و سن اندریاس و چ میدونم کلش او کلنزو غیره و غیره...
از نظر به قول معروف لگ و هنگ کردن و کم اوردن و اینا مشکلی نداره /دوربین سلفیش خیلی عالیه/ دوربین پشتش درحد تبلیغش نیست ولی راضی کننده س/فیس ایدیش خیلی سریع و خوبه/من رو فینگر پرینترش حساس نیستم ب هرحال سلیقه ایه همون فیس کارمو راه میندازه
فقط یه مشکل اساسی من با این گوشی دارم ک میخوام ببینم کسی بهش برخورده یا نه
موقعی که میخوام سریع تایپ کنم تاچش انگار کم میاره مثلا شما فرض کن میخوای سریع یه جمله رو تایپ کنی یه حرفو میگیره یه حرفو نمیگیره دوسه تا حرفو سریع تایپ میکنه رو حرف بعدی تاچ میکنی تایپ نمیشه ینی واس تایپ یه جمله باید چندبار اصلاحش کنی اولش فک میکردم وقتی گوشی یکم گرم میشه یا اصطلاحا داغ میکنه اینجوری میشه اما بعدش دیدم نه همیشه همینه(کلا تو تلگرام و اس ام اس و هرجایی که بخوای تایپ کنی) نمیدونم ب خاطر اندرویده..تاچ گوشی مشکل داره یا چی گوشی کسی اینجوری میشه یا کلا تو بحث تاچ به غیر از فینگر پرینترش ب مشکل برخوردین؟