مشخصات کاربر
 - نام کاربر : shabnam s
- تاریخ عضویت : 1398/3/22
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
من این گوشی رو حدودا 1 هفته است گرفتم ، بعد از کلی تحقیق با توجه به بودجه ای که داشتم از نمایندگی اصلی گرفتم که خیالم راحت باشه ... اولین مشکلی که خیلی منو اذیت میکنه اثر انگشت هست که واقعا گاهی عصبیم میکنه ، اپدیت کردم ، 3 بار هم اثر انگشت تعریف کردم اما خوب به سختی بار میکنه ، حتما باید یکم فشار بدم و دقیقا جای درست انگشتم رو قرار بدم! شاید به خاطر گلس هم باشه ، دوستان اگه راهنمایی خاصی دارن بهم پیشنهاد بدن
مورد بعدی که داره دوربینش میشه گفت خوبه ، نمیتونیم بگیم عالیه ، البته توقعی هم نباید داشته باشیم ، داریم یه میان رده میخریم نه یه پرچم دار !
اما در مورد هندزفری که داخل جعبه هست واقعا به درد نخور و بی کیفیت است !!!! در حدی که تا دیدمش انداختمش کنار !!!واقعا خیلی بد بود
در مورد بقیه موارد هم میشه گفت گوشی فوق العاده ای است ، باطری فوق العاده داره 2 روز کار میکنه.
در مورد رامش هم کسی میتونه منو راهنمایی کنه ؟ فقط یدونه اپدیت گرفتم
در کل بگم اگه اثر انگشت و کیفیت دوربینش بهتر بود فوق العاده میشد !!!
اما فراموش نکنیم داریم میان رده میخریم ، نه پرچم دار !!!!!
من قصد خرید این گوشی رو دارم ، چجوری متوجه بشم گوشی سفارش ویتنام و دارای رام امارات هستش ؟ از فروشنده بخام یا نه ؟ چون کیفیت ساخت گوشی واقعا برام مهمه. بنظرتون از خود نمایندگی بگیرم یا فروشگاه های متفرقه ؟
دوستان بزرگوار خواهشن راهنماییم کنین D: