مشخصات کاربر
 - نام کاربر : arash a
- تاریخ عضویت : 1398/4/5
- تعداد نظرهای داده شده : 9
نظرها
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
میگم باتری شما وقتی با نت 4g وصل میشید چقد کم میشه؟من تقریبا هر 5 دقیقه 1 درصد کم میشه.به نظرم زیاده.واسه شماها چطوریه
من وقتی با گوشی کار میکنم درجه حرارت cpu بین 38-45 متغیره. و دمای باتری هم وقتی با گوشی کار میکنم تا 39 درجه هم میره.نه بازی نه نرم افزار سنگین رو گوشی نصب نکردم.فقط تلگرام استفاده میکنم.به نظرت طبیعیه؟
ی اپدیت 800 مگی هم دیروز دان کردم اثر انگشتش خیلی بهتر شد.ایا لازمه ریست فاکتوری کنم؟
دلیل خاصی داره که این حجم رم اشغال شده؟
من 2 روزه a50 'گرفتم از نمایندگی گرفتم ویتنامیه و رام عراق 128 -4
دوتا مشکل دارم اول اینکه حسکر اثر انگشتتش خیلی دیر عمل میکنه.مشکل دومم که خیلی مهمه اینه که پشت گوشیم داغ میکنه بخصوص بالای گوشی حتی وقتایی که نت نمیرم باهاش کار میکنم باز داغ میشه کسی هست این مشکل رو داشتع باشع؟ راهنمایی کنید چکار کنم واسه حل این مشکلات