مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Mehdi Z
- تاریخ عضویت : 1398/4/8
- تعداد نظرهای داده شده : 8
نظرها
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
دوستان ممنون میشم راهنمایی بکنین 🙏🌹
خیلی خیلی سپاس گذارم از توضیح کاملتون🌹🙏
اینکه عرض کردن هر لگی تو نرم افزار باشه حل میشه،،،حالا برای مثال اگه سیستم عامل ویروسی شده باشه ممکنه سبب بشه باتری زودتر خالی بشه ؟؟؟؟
خیلی ممنونم میشم کسی جواب بده🙏🙏🙏🙏🙏
ممنونم از نظرتون🌹
فقط اینکه منظورتون از فلش کردن اینکه که گوشی رو بازنشانی تنظیمات کارخونه بکنم؟؟؟
اگر منظورتون اینه که انجام دادم فایده نداشت
سپاس گذارم از نظرتون 🌹
ولی گوشیم رو نه تا حالا از شب تا صبح به شارژ زدم و نه زیاد به زیاد اونو شارژ کردم و حتی درصد شارژ گوشی که به زیر ۲۰درصد می رسید اونو به شارژ میزدم و حتی نمیزاشتم که شارژش به ۱۰۰ برسه که فشار به باتری بیاد ولی فقط فقط بعد از یه هفته که دانلود کردم باتری این بلا سرش اومده...یعنی ممکنه اون یه هفته دانلود شبانه باتریش رو خراب کرده ؟؟ و اینو بگم باتری پلمپ و چیزی مبنی بر باد کردنش وجود نداره ...فقط نمیدونم چرا اینجوری شده
بازم ممنونم از اینکه جواب دادین🌹😍
دوستان دیگه ای هم اگه نظری دارن خیلی خوشحال میشم بگید🙏🙏🙏
..من حدود ۸ ماه پیش یه گوشی A50گرفتم تا دوهفته پیش واقعا از همه امکانات و کارایی اون راضی بودم ...وقتی حدود یه هفته پیش به مدت یه هفته دانلود نامحدود شبانه کردم که متاسفانه الان باتری گوشیم ضعیف شده و خیلی زود باتریش خالی میشه به طوری که تو یه ساعت ۱۵ درصد و چه بسا بیشتر هم شارژ خالی میکنه و پشت گوشی و نمایشگر گوشی واقعا داغ میشه که قبلا داغ نمی شد اینو بگم که مشکلی تو شارژ شدن نداره...بازنشانی کارخانه هم واسش زدم ولی بازم فایده نداشته...دیگه واقعا نمیدونم گوشی هم زیاد سر درنمیاد موندم چیکار کنم
تورو خدا راهنمایی کنید چیکار کنم خیلی اعصابم رو بهم ریخته 🙏🙏🙏🙏
منتظر جوابگویی شما عزیزان هستم🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
دوستان واقعا به نظرتون و راه کارتون نیاز دارم خیلی اعصابم رو به هم ریخته این گوشی
خیلی ممنونم میشم جوابمو بدین🙏🙏🙏🙏🙏🙏
با تشکر