مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Arash A
- تاریخ عضویت : 1398/4/16
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
Samsung Galaxy A50
1398/4/16
دارم کاملا لالی و نور کنار صفحه نداره ولی بازم خوبه تازه هر دو دوربین کاملا واضح است که برای یه عکس عالی هست
Samsung Galaxy A50
1398/4/16
با سلام دوستان من خودگ الان گوشی a50 دارم نگاه کنین دوستان من قبلا هواوی داشتم ۴ سال برام کار کرد هم سامسونگ برند خوبیه هم هواوی اول از هواوی میگم کیرورد خوب نثبت به پولی که میدید قابلیت های زیادی داره مقل ویدیو اسکیرین و.... ولی سامسونگ کیبردش خیلی خوب نیست ولی تشخیص چهره عالی داره اثر انگشت بد و رابت کاربری خیلی زیبا باطریم ام خیلی خوبه تو بازی زیاد مبره اما عالیه شارژر ش رو نمیپسندم چون که با سارژر خودش ۱.۳۰ تول میده شارژ شه اما با شارژر نوت ۸ نیم ساعت داغ کردن ام بستگی هم به استفاده داره هم با دمای خانه مثلا من تو خونه کولر زدم مزرم پابجی بازی کنم یه گرمای خیلی خیلی جزیی داره و در کل در خرید مواضب باشید هوایی p30lit توایران فقط رم ۴ وجود داره خیلی کمه رم ۶ که قیمتش ۳۸۰۰ هست سامسونگ a50 رم ۴ و رم ۶ جفتش زیاده و اینکه اگه بخواین رم ۴ بگیرین اواوی سر تر هست و ۳۰۰ تا ۴۰۰ توماک ارزون تر است اما رم ۶ سامسونگ هرف نداره که قیمتش ۴۷۰۰ هسو عالیه من خودم رم شیش
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh